• Day 8

Islanda ziua 6

August 29, 2021 in Iceland ⋅ ⛅ 9 °C

Azi e ultima zi de explorare.
    Vremea pare sa tina cu noi. E doar puțin înnorat și ploua mărunt. Deja m-am învățat sa ma bucur de ploaie.
    După ziua de ieri suntem surprinzător de energici și gata de drum.
    După vreo 2 ore de mers cu mașina, ne oprim, bem o cafea buna și începem
    aventura de astăzi la Reykjadalur, valea cu râuri termale.
    Distanța totală de parcurs este de aproximativ 7 km (3.5 km dus, 3.5 km întors) pe o vale ușor dificil de traversat pentru începători (ca mine).
    Odată ajunși acolo, cei mai curajoși dintre noi s-au schimbat în costume de baie și s-au relaxat în râurile calde ce impanzeau valea.
    Următoarea oprire a fost la Oceanul Atlantic unde, pe o plaja de nisip negru am visat la zilele însorite de vara, când îți încarci corpul de razele soarelui și asculți valurile cum se sparg la mal. Nu era cazul acum 😂 vântul rece îți intra in haine și ploaia măruntă te îndrepta sa fugi cât mai repede în mașină la adăpost 😎 la prânz am mâncat supa de homari într-un restaurant renumit pentru asta și ne-am îndreptat spre Reykjavík- capitala Islandei.
    Am fost plăcut surprinsa sa ajung în oraș. Parca uitasem senzația pe care o ai când vezi oameni îmbrăcați elegant și au pantofii lustruiti, nu plini de nămol.
    Reykjavík-ul e un oraș aerisit, cu clădiri colorate dar modeste ca dimensiune, magazine mici și dichisite pline de haine croșetate din lana de oaie. Cu adevarat un oraș civilizat. Mi-am pus întrebarea dacă as putea trai aici 😁
    Seara s-a terminat într-un pub islandez unde am gustat carne de balenă, de cal, puffin afumat (ceva pasăre care seamănă cu un pinguin), somon delicios și o salata de rata cum nu se poate mai buna. Ne-am distrat și am dansat în ploaie (islandezii asculta Doar muzica bună) și am respirat împlinită ca am trăit o săptămână impresionanta.... în capătul lumii