Etappe 2 Aalschot -Bauraing 122km

July 14, 2017 in Belgium ⋅ ⛅ 14 °C

Een mooie fietsdag vanmorgen en rond 9.30 uur op weg van het prachtige hotel.Al gelijk werd t klimmen en dat was wel weer even wennen.Maar goed daarna was het prachtig glooiend en echt de Bike map route is goed uitgezet.Goede wegen ook en vaak rustige wegen..Na 50 km koffiestop en we kopen voortaan lekkere dingen bij de bakker.want goedkoop is Belgie niet. Daarna op naar Namen over een voormalige oude spoorbaan.Kaarsrecht en wel 30 km.Heerlijk fietsen en t gas ging er vaak op.Ik had geen zitvlakproblemen problemen en de benen voelden goed.In Namen gelijk door naar Dinant en we reden weer te lang door want rond 15.30 uur aan de lunch.Dat gaan we de komende dagen anders doen en eerder starten.Enfin in Dinant voor het beeld van Alolphe sax foto gemaakt en op de brug.Blijft mooi.
    Gelunched in veel te dure zaak en speuren naar een hotel.Dat viel niet mee.of vol of veels te duur.
    Ik vond echter een simpel hotel in Bauraing en dat viel best mee de kamer. Totaal verlaten .geen gasten gezien..maar goed maakt niet uit.Mgn ontbijten we onderweg en starten om 9.00 uur vcor een pittige etappe met 1800 hoogtemeters..waar we zullen eindigen weten we nog niet.maar wel eerder dan de afgelopen dagen.We hebben er nu 260.km op zitten en liggen op schema.