The Day After

July 24, 2017 in Italy ⋅ ⛅ 23 °C

Na de enerverende dag van gisteren vandaag geen fietsdag meer. Vreemd toch wel..ineens is t voorbij terwijl je steeds in een ritme zit van ontbijten en hup op de fiets.
    We hebben lekker lang geslapen en pas rond 9.30 uur gegeten.Het was onweersachtig en zijn rond 13.00 uur naar beneden gereden.Het was inmiddels weer prima weer maar wel veel wind.We besloten na de koffie met heerlijke gebakjes te gaan varen naar Bellano en daar de golo=schlucht te gaan bezoeken.Mooie boten varen af en aan en met een stevige wind via Menaggio en Varenna naar Bellano in 50.min.Prachtig die pastelkleurige huizen langs de oevers..We hebben de korte wandeling gemaakt door de schlucht die aardig was maar erg kort. Gaf verder niet en met de boot weer terug n Bellagio.We zijn weer in hetzelfde restaurant gaan eten..dus de lekkere biefstuk smaakte weer lekker..daarna ijs genomen .elk 3 bolletjes..mmm.Weer naar hotel terug.Morgen weer de terugreis maar...er volgt nog een reprise van iets morgenochtend.maar dat lezen jullie dan wel weer.Read more