• Day 29

קו פי פי למתקדמים !

March 10, 2022 in Thailand ⋅ ☀️ 29 °C

קמנו עפופים מליל אמש והלכנו להתאפס עם ארוחת בוקר בקוסמיק של צנימים מקושקשת והאשבראונז.
    סופסוף התנאים בשלים, הבוקר פנוי והשמש מאירה, הולכים לוייקינג ביץ' להתחרדן על החול ולטבול בים בפעם הראשונה.
    לפנינו ים טורקיז, ישובים על חול לבן ומסנוור כשמאחורינו ג'ונגל ירוק, ריק כמעט לגמרי מאדם.
    הטמפרטורה של המים תמיד 28 מעלות, והם שקטים ורגועים. מנסים לעכל את הרגע ולהבין שזה כנראה החוף הכי יפה שהיינו בו בחיים.
    חוזרים חזרה למועדון צלילה דרך אבני המזח, מוכנים לסשן צלילות ארוך.
    עכשיו איימי היא זו שצוללת איתנו, בחורה תאילנדית קופצנית וחייכנית, מעניין שגם בלי מילים, בתוך המים, אפשר להרגיש מה אנשים משדרים.
    בניגוד לצלילות הקודמות אנחנו עובדים הפעם על הטכניקה והיכולות שלנו בצורה ממוקדת ומפתחים את תחושות העצמאות והטבעיות.
    אחרי שתי צלילות צהריים אנחנו מחכים לחושך שיעטה את השמיים לצלילת לילה ביחד עם מייקל, המדריך האנגלי והמבוגר של החבורה.
    הצלילה נעשית עם פנסים וכל החוויה הרבה יותר ממוקדת ואפלולית. ראינו קצת זוהר פלנקטונים בקרקעית וכמה סרטנים חמודים.
    חזרנו להתקלח בהוסטל וקבענו עם וואוג'י, החבר הברזילאי שלנו מפאי שנתקלנו בו פה במקרה, לארוחת ערב.
    אחרי איחוד חברי, סיפורי חוייות שהפסקנו בין לבין, דיבורים על מנטליות של טיול ובננה רוטי, פרשנו לחדרנו לשינה ערבה אחרונה באי, כשמחר צלילות בוקר אחרונות.
    לילה טוב וחלומות זוהרים מפלנקטונים.