• Day 52

מהכפר אל הכרך

April 2, 2022 in Nepal ⋅ ☁️ 27 °C

בוקר טוב בגרפאני
    5:00 יוצאים לטיפוס על הפון היל במדרגות אבן מצויידים פנסים
    חצי שעה רצופה בלי עצירות ואנחנו בפסגה מחכים לנץ החמה.
    שותים צ'אי מסאלה כשהאור המבשר זמן טלית ותפילין מאיר את העמק האביך והמעונן.
    השמש הופיעה על רקע ענן שחור והאירה בזרקור את פסגות האנפורנה שנמצאו גבוה ממנה בשמיים.
    סשן תמונות על הנוף, וירדנו חזרה לפני כל האנשים שמילאו את הפסגה לכבוד המאורע.
    על מנת לתפוס ג'יפ לפוקהרה היינו צריכים ללכת שעתיים וחצי כדי לקצר סיבוב ארוך ויותר מחצי מחיר.
    ארזנו, התקלחנו שמנו תיקים ויצאנו לדרך.
    יוצאים מהכפר ונכנסים לתוך יער טחוב, מלא בפריחת פרחים אדומה, כל תוואי ההליכה הוא חלק מטרק הפון היל והולך לאורך נחל זורם מים צלולים.
    שמחנו ככ על ההפתעה לטובה, שלא הפסקנו להתלהב מאחד הימים היפים בטרק שכלל לא תכננו.
    בסוף הדרך, בכפר אולרי, חיכה לנו ג'יפ שסגרנו בתיווך ההוסטל, נדחסנו אליו תשעתינו בצורות אוריגמי מפותחות ויצאנו לדרך.
    שלוש וחצי שעות וקונקשיין ג'יפים בגלל בניית כביש הביאו אותנו לפוקהרה ולאיחוד עם איילת.
    הסתובבנו קצת בעיר הגשומה, דומה מאוד בהיצע לקטמנדו ומצד שני הרבה יותר שקטה, בקושי צופרים בכבישים ויש מדרכות להולכי רגל.
    ארוחות ערב וישיבה עם מלול והדס עד לשעות הלילה המאוחרות ביותר שחווינו בשבועיים האחרונים, שלחו אותנו למיטותינו בהוסטל היטי.