• Day 123

השבוע שעבר - מונטאז'

June 12, 2022 in India ⋅ ⛅ 14 °C

הימים במנאלי עברו בצ'יל, ירידה לעיר הישנה לדאווינים, ישיבה ביער, טוסטים אצל הנפאלי והתפנקות במרפסת של ההוסטל השווה שלנו.
    על הלוקל לקסול הספקנו לעלות בזכות נחישות לא מובנת מאליה בשעות כאלו של בוקר והתיישבנו בדיוק לפני שהתחיל להתמלא.
    4 שעות נסיעה וירדנו ישר להוסטל בו ישנים כל החברים שלא ראינו כבר זה שבועיים.
    עלמה דן ואורן, איחוד מרגש סביב קפה בפריקסול.
    קצת כמו דרמקוט, המון כיתובים בעברים ומקומות ישראלים כשלצהריים אנחנו יושבים סביב צלחות חומוס טעים, כמו ארוחה של שבת בצהריים בארץ, מרגש.
    (למחורת), נועם חוגגת יומולדת, והיא נמצאת בפולגה, הכפר שבדיוק ניסע אליו כולנו יחד (איילת עומר דן עלמה אורן ואלמוג)
    איילת ואני קונים עוגות, מביאים נרות ומפתיעים את נועם לחגיגה מתוקה.
    כשמגיעים לפולגה, אני ישר הולך לשבת עם גילי החבר היקר שלי מהמועדפת שאיתו לא התראתי מאז אותם הימים, כיף לראות אותו זורח ופורח ואנחנו נפרדים בידיעה שברצונו של שיווה עוד נתראה בהמשך.
    פולגה כפר ציורי מאחוריו נמצא 'יער הפיות', למרות ש'מה כבר יכול להיות מיוחד ביער' הרגשתי שעוטפת אותו מן תחושה קסומה כזו, עומר נועם ואני יושבים על אבן, שפת נחל זורם, שומעים מוזיקה טובה ומתפננים.
    אחרי שני לילות וכמה גשמים בפולגה, מניפים את התיקים על הגב ויוצאים ל ק י ר י ג נ ג ה!
    הליכה של 9 קמ בתור יער עד לכפר אוהלים ענקי שממוקם שם גם בגלל הנוף אבל בעיקר בשביל המעיינות החמים.
    אנחנו צועדים בשיירה במעלה הנחל, מפלים יפים מכל עבר, מוזיקה מהג'בל שתלוי על התיק ונחילי הודים עולים ויורדים (מה שגורם לנו לתהות איפה יתאכלסו כולם).
    במבט ראשון קיריגנגה נראית כמו כפר פליטים אבל ככל שמתבוננים אפשר להבחין בשורות ערסלים ממוקמים על שפות הטרסות לצפות ברכס האדיר שממול.
    בוחרים לנו מחנה ואוהלים, מחליפים בגדים, מביאים את הסבון ושמים פעמינו למעיינות.
    בנים בנות בנפרד, בנות זכו בפרטיות ובאופציה להיכנס טבעי (אבל מוקפות בקירות עץ) והבנים זוכים בנוף הפתוח.
    גשם ירד על הקיריגנגה והמים המהבילים, אי אפשר לדמיין תפאורה טובה יותר, ואנחנו מוצאים את עצמינו כמעט ולבד בתוך המים הטובים.
    ארוחת שישי משפחתית בחדר האוכל ונשאבים לתוך הסרט דג'נגו עד השעות הקטנות.
    השקמה אמנם בלי שעונים אבל השמש כבר מבשלת אותנו בתוך האוהלים.
    בוקר באיזי, עמידות ידיים אקרו יוגה (הסשן הטוב ביותר של עלמה האקרובטית ושלי) ואוכל.
    דן ועלמה נשארים לעוד לילה ואנחנו יורדים לקראת המסיבה היום.
    טבילה במפל מפתה בדרך ועולים על מונית עד לקאסול.
    מבחן המונית -
    בלי ארוחת צהריים והבנה שהוקדמה המסיבה להסתיים בעשר בערב אנחנו נכנסים לפקק.
    המונית לא זזה, טורי ענק של רכבים מחכים למישהו שיפתור את הבעיה.
    עומר עובר למצב פאסיבי מתוך מצוקת רעב ולנו נשאר אלא לשים עתידנו בגורל.
    כשלבסוף מגיעים לקאסול, יחסית מאוחר, מתמקמים במלון עם מחיר מופקע (כל ההוסטלים תפוסים לפני המסיבה) ומתחילים במירוץ.
    מקלחות, אוכל, כביסה ותדלוק ג'ין וספרייט לקראת היציאה.
    כך יצא שפיק השכרות שלנו הוא בכלל עם מוזיקת מסיבות בג'יפ בדרך שמתמשכת יותר משעה למסיבה.
    בחצר בית מלון, בריכה ריקה מאחור ועמדת די גיי מפוארת, ישראלים שפגשתי בכל רחבי הטיול וריקודים מחוייכים באטרף עד עשר.
    אחרי הכיף המסיבה מנמיכה ווליום ועולה מפלס, לאט לאט אנחנו דועכים לתוך נסיעה חזור למלון היקר שלנו.