• Day 145

מנאלי סבב 3

July 4, 2022 in India ⋅ ⛅ 19 °C

הדרך חזרה למנאלי עברה כמין תיקון לנסיעה הקודמת.
    פחות מ13 שעות וכבר הגענו חזרה לוויר, ההוסטל הביתי שלנו בפעם השלישית.
    הגענו במיוחד לפסטיבל מוזיקה של שלושה ימים ולמפגש חברים מדהימים שבדיוק הגיעו להודו (קציר, יהלי, לבב) או שכבר נמצאים פה לקראת החגיגות.
    כל יום קמים לארוחת בוקר ושוטטויות יחד. בצהריים, מצויידים בבירות, שתייה, וטוסטים של הנפאלי מגיעים למתחם לחגוג עד הערב.
    אנשים יפים, אקרובלאנס, מופעי אש, תחפושות, פראנטות, גשם וחופש.
    מעגל מתופפים וחליל בגשם בתוך דום, אנחנו רוקדים במעגל שבטי.
    פרידה מרגשת מאורן חברינו האהוב, אחרי חודשים של טיול יחד ושטס לגלות לנו את לאוס, בעזרת הניים עוד נתראה במזרח הרחוק.
    יום אחרי סוף הפסטיבל יובי ואני יוצאים לביאסקונד! סופסוף יום מושלם ודלתי נרניה נפתחות עבורנו.
    ירוק בוהק ופסגות שלג מופיעות כבר בתחילת ההליכה.
    התקדמנו בטיפוס מאתגר מעבר למפולות סלעים לכיוון האגם שבסוף המסלול.
    לצערנו הנחל התמלא והתרחב והפך את החצייה וההמשך למסוכנים, אחרי חיפושים של דרך משנית החלטנו לשוב על עקבותינו ולהמשיך להינות מהיופי של העמק.
    בדרך חזרה תפסנו שני טרמפים מעולים עד לדאבה האדומה במנאלי.
    בקרוב הטיסה לסרי לנקה וגל הנדידה במדינות המזרח נשבר, החברים ממשיכים לכיוונים שונים ומזדמנות עלינו עוד פרידות רבות.