• Day 150

הודו'יה', הודיה, סוף.

July 9, 2022 in India ⋅ ☁️ 34 °C

התעוררנו לחום הלח והכבד של דלהי
    טוקטוק למושבה הטיבטית ולהוריד פאניקה וארוחת בוקר באמה קפה, בית קפה של ארבע קומות, שלא מבייש את המעוצבים ביותר בניו יורק (לא הייתי).
    התמקמנו ברבסל, הוסטל שנדמה ששייך גם לבית קפה ויחד עם גאיה ושירה יצאנו למיין בזאר.
    הפעם, כדי לגוון, החלטנו לקחת את המטרו.
    חוויה מפתיעה ומגניבה, שאפילו הזכירה לי את ברלין (כן, כן ושם הייתי).
    בקושי רב יצאנו מהמזגן של הרכבת אל תוך הסחוניה, ועברנו בגשר מעל מסילות הרכבת העילית. המוני הודים על יד הפסים, כריזות רמות בכל המרחב וחוויה אוטנטית מגניבה ושונה לגמרי מהמטרו.
    בבזאר פצחנו במסע קניות, כל מה שאנחנו צריכים ולא צריכים דחפנו לכיסים בתדלוקים של גלידה ומים קרים.
    שלחתי חבילה לארץ וחזרנו כולנו חזרה למושבה הטיבטית הרגועה שלנו לארוחת צהריים.
    נחנו, התקלחנו בחדר הממוזג ויצאנו לבושים בלבן לארוחת שישי חגיגית באמה.
    פתחנו שולחן והרצנו סבב שישי אחרון (רגע אחד מהשבוע) של אלמוג, להודו או לעולם, לפני שאנחנו מתפצלים לדרכים שונות.
    לקחנו עוגת גבינה ואוכמניות לקנח בחדר ונטרקנו גמורים מול פריינדס כשהאורות דולקים רוב הלילה.
    שעות הצ'ק אאוט עד הטיסה מעבירים בקפה ויוצאים במטרו אל השדה.
    פרידה מרגשת מאלמוג, שאחרי מסע צמוד ומדהים של חודש יחד, ממשיכה לטייל עם המשפחה בוויאטנם. נקווה שהגעגועים לא יימשכו הרבה וגם אותה, נראה במזרח הרחוק.
    התורים זזים במהירות ואנחנו מתרגשים מכל מה שסרילנקה תביא איתה, בו בזמן נשלחים אלינו מלא מעט אנשים כתבה על מהומות ופריצה לבית הנשיא.
    אולי אנחנו זחוחים או אדישים אבל אם כבר להיתקע, אז בחופים של סרילנקה. אולי בכלל נצטרף למורדים ואז גם נוכל להכין סרט דוקו שיזכה בפסטיבל ירושלים, להגשים ייעוד.
    בקיצור, נשאר רק להודות להודו על נופיה המדהימים, שמי בכלל ציפה שאחרי מדינה כמו נפאל נוכל להתרגש מהם ככה?
    מדבר בשילוב נהרות ושדות ירוקים כשבפסגות לבן משלג.
    אבל בסוף, כשאני חושב על הודו, אז זה קודם כל ההודים.
    מתחושת סלידה לגבי האדישות בה נראה היה לי שהם חיים לצד כל החרא שמסביב לגילוי אנשים עם לב ענק ואופי כמו שלא פגשתי באף מקום (מסתלבטים עליך חופשי).
    כשיש מליארד וחצי, פוגשים הודים תרמילאים כמונו, מוזיקאים בחסד, בעלי גסטהאוסים ומסעדות שבחופשיות לא מוסברת אפשר פשוט לשבת, לשמוע ולהתעניין בכל חייהם.
    תודה תודה תודה על הזכות
    שיהיה לכולם לילה טוב וחלומות על צבא מורדים חמוש בגלשנים ושזור בפרחים, שיבוא שלום עלינו