• Day 11

Hommikune rafting

July 4, 2015 in France ⋅ ⛅ 26 °C

Ärkasime ülesse ja läksime kohe kärestikule kummipaadiga sõitma. Väga lõbus oli ja vee temperatuur, mis olevat 10 kraadi olnud, pole kunagi veel nii mõnus tundunud.
    Valisime siis sport raftingu.
    Esimese asjana saime alla hüpata 6m kõrguselt kaljuserva otsast, see lõi kohe adrenaliini laksu sisse.
    Siis oli meil pool tundi jões õpetus, paat oli kivi küljes kinni ja meie pidime üheskoos aerutama, samuti õppisime safety positionit ja kuidas kedagi paati tõmmata.
    Raftingu ajal tegi instruktor väikese vale arvestuse - pidime kõik kivi vältimiseks paadi taha otsa minema kuid kogemata kukkusime hoopis kõik paadist välja, see oli reaalne olukord, kus enda elu päästmiseks pidime räigelt ujuma. Indrek kaotas jalanõu ja ta aer läks kõveraks ning Anu sai väikese vigastuse.
    Saime ka proovida floatingut, päris raske oli ennasta suunata.
    Ka tegi instruktor meiega paar nalja - lasi meil üksteist paadist välja visata, pani Rauno juhipositsiooni (jäime kohe kividesse kinni) ja käskis paadis püsti seistes aerutada.