Suzanne Barnhoorn

Joined July 2019Living in: Nederland, Netherlands

Eindelijk eten!!!

August 8, 2019 in the Netherlands ⋅ ⛅ 20 °C

Besluiten we gezamenlijk halverwege België om nog even door te rijden om in Nederland bij de eerste de beste mac Donald wat te eten komen we pas bij Delft de eerste tegen!! Toch maar gestopt om wat te eten, hoeven straks dus nog maar een heeel klein stukje. 😂😂

Terug naar huis

August 8, 2019 in Belgium ⋅ ☁️ 22 °C

Onderweg naar huis zijn al in België hebben vandaag heel erg veel grote stukken in 1 keer kunnen rijden. Zijn nu op zoek naar een Macdonalfs om wat te eten. Zijn rond 21.00 thuis. Zijn nu nog even lekker een spelletje aan het doen

Fort de bethaume

August 6, 2019 in France ⋅ ⛅ 18 °C

Vandaag was eindelijk zo ver, en kan worden geklommen. Het festival was inmiddels verdwenen (de onder invloed zijnde bezoekers) en het weer zat ook mee. Dus gingen we op weg naar plougonvelin om de jeugd te laten klimmen en klauteren. Ze hebben zich hier voor ruim 2 uur opperbest vermaakt en zijn daarna nog lekker een crepe wezen eten in het plaatsje. Was dus weer een geslaagde dag.Read more

Huelgoat

August 4, 2019 in France ⋅ ⛅ 18 °C

Vandaag zijn we vroeg in de auto gestapt om naar Huelgoat te gaan waar vanuit het centrum een wandeling start van ongeveer 10km door het bos met allerlei rots partijen. Je kan deze met gids lopen maar ook zelfstandig want de route staat duidelijk aangegeven, haha dat hebben we gemerkt. Met de Franse slag zullen ze bedoelen want we zagen veel witte pijlen maar hoe verder we volgde op de route hoe stiller het werd om ons heen, bleken dus ver van de route te zijn verwijderd, waarschijnlijk was het een mountainbike route. Maar gelukkig kwam alles goed en kwamen we na 4 uur lopen weer terug bij ons start punt. Was dus een vermoeiende dag maar wel erg leuk. Het leek wel op Oostenrijk.Read more

Relaxen

August 3, 2019 in France ⋅ ⛅ 20 °C

Wat was het weer een heerlijke dag!!! Stef en Sara wilde eerst vandaag gaan klauteren en abseilen bij fort de berthaume maar daar aangekomen bleek het fort midden in een tijdelijke festival terrein te liggen waar de drank- en jointlucht je tegemoet kwam. Je kon wel gaan klauteren maar dan zat je tussen festivalgangers en daar hadden ze geen zin in, begrijpelijk. Dus maar een alternatief plan, suppen!! En wat hebben ze ervan genoten. Nadat ze zich in een wetsuit hadden gepropt en uitleg hadden gekregen hebben ze zich voor twee uur heerlijk vermaakt op zee. Zo enthousiast dat Sara er zelf over denkt om er een aan te schaffen want ze kunnen het beide erg goed. Dus het was weer een super dagje om op terug te kijken!!!Read more

Strand dag

August 2, 2019 in France ⋅ ⛅ 19 °C

Vandaag een heerlijke stranddag gehad. Werden vanmorgen wakker met voor het eerst deze vakantie een strakke blauwe lucht. Besloten om er dus een gehele stranddag van te maken en 's avonds lekker te gaan uit eten. Zijn ook allemaal lekker verkleurd vandaag.

Bunker

July 31, 2019 in France ⋅ ⛅ 17 °C

Vandaag hebben we een bunker bezocht dat was gemaakt to een museum met zoals het Atlantic wall museum in Noordwijk. Alleen was deze 10x zo mooi!!! Ook namelijk het idee daar er op die plek echt heel hard was gevochten was heel erg indrukwekkend. Ze hebben daar in de bunker ook een soort, ja hoe zal ik het noemen, ik ga voor mini theaterstukje met poppen over hoe het zou zijn om tijdens een aanval in de schuilkelder te zitten. Was een vette ervaring, maar ik was toch erg blij dat het over was, want ik vond het wel best eng. Daarna zijn we nog een stukje verder gereden daar stond de vuurtoren Pont Saint Mathieu. Ze hebben hier namelijk echt heeeel erg veeel vuurtorens. Bij terugkomst in het huisje hebben we eerst lekker rustig wat gedronken en besloten daarna het binnenzwembad te gaan ontdekken. Na het douchen zijn de mannen begonnen met pannenkoek bakken en hebben we nog even gevoetbald en gebadmintondRead more

Nieuwe dag

July 29, 2019 in France ⋅ ⛅ 19 °C

Deze morgen wakker geworden met bewolking en regen, helaas. Rustig ontbeten en daarna de supermarkt opgezocht. Toen we weer buiten kwamen met een tas vol boodschappen was het opeens weer heel zonnig. Hebben toen de wandelschoenen aangetrokken en de rugzakken gevuld en zijn op weg gegaan naar la conquet, meest westelijke plaatsje in Frankrijk. Hebben daar een mooi wandelpad langs de kust gevolgd en halverwege een duik in de zee genomen. Na thuiskomst lekker onder de douche gesprongen en gezellig aan een spelletje monopolie gezeten met een kom soep en stokbrood. Was weer een heel gezellige dag!!Read more

Klauteren en lunchen

July 28, 2019 in France ⋅ ☁️ 18 °C

Voorspelling van vandaag was lekker strand weer, maar dat was toch tegen gevallen al vanaf een uur of 10 was het bewolkt en tot nu toe is dat nog niet veranderd. Maar het is wel lekker weer om wat te doen. Stef en ik hebben papa en mama het huis uit gestuurd voor boodschappen terwijl we zelf de hort op gegaan. Bij ons strandje kan je via een weggetje naar boven waar je een wandeling kan lopen. Al snel vonden wij een paadje waar we naar beneden konden(wat natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling was en ook redelijk steil en rotsig) daar heb en we lekker tussen de rotsen geklauterd waar een erg mooi uitzicht hadden en ook mooie stenen hebben gespot en nog een garnaaltje en 2 kleine visjes. Ondertussen waren papa en mama al klaar met boodschappen en hadden dus op hetzelfde plekje stil gestaan waar wij onder nog aan het klauteren waren maar ze hebben ons niet gezien. Later haalde we ze in en hebben een erg mooi strand gezien waar we goed kunnen snorkelen en ook skimen. Zitten nu lekker bij een crêperie waar ze echt hele lekkere crêpes serveren en gaan nu nog aan een toetje.Read more

Never miss updates of Suzanne Barnhoorn with our app: