Klauteren en lunchen

July 28, 2019 in France ⋅ ☁️ 18 °C

Voorspelling van vandaag was lekker strand weer, maar dat was toch tegen gevallen al vanaf een uur of 10 was het bewolkt en tot nu toe is dat nog niet veranderd. Maar het is wel lekker weer om wat te doen. Stef en ik hebben papa en mama het huis uit gestuurd voor boodschappen terwijl we zelf de hort op gegaan. Bij ons strandje kan je via een weggetje naar boven waar je een wandeling kan lopen. Al snel vonden wij een paadje waar we naar beneden konden(wat natuurlijk eigenlijk niet de bedoeling was en ook redelijk steil en rotsig) daar heb en we lekker tussen de rotsen geklauterd waar een erg mooi uitzicht hadden en ook mooie stenen hebben gespot en nog een garnaaltje en 2 kleine visjes. Ondertussen waren papa en mama al klaar met boodschappen en hadden dus op hetzelfde plekje stil gestaan waar wij onder nog aan het klauteren waren maar ze hebben ons niet gezien. Later haalde we ze in en hebben een erg mooi strand gezien waar we goed kunnen snorkelen en ook skimen. Zitten nu lekker bij een crêperie waar ze echt hele lekkere crêpes serveren en gaan nu nog aan een toetje.Read more