• Day 2

Rapperswil

October 25, 2019 in Switzerland ⋅ ⛅ 15 °C

Na poti do Rapperswila, me Dejan odloži iz avta v prikupni objezerski vasicu Hurden. Nadaljujem peš po lesenem mostu, ki vodi čez jezero vse do Rapperswila. Malekost je oblačno, a temperatura super za jutranje pohajkovanje 😀.
    Sprehodim se po mestnem jedru, vse do gradu. Pred stopniščem, ki vodi do gradu, je sobotna tržnica, kjer je vsega na pretek. Ribe, sveži pekovski izdelki,rože, kava, itd,...
    Na sami razgledni točki, je čudovit pogled na Züriško jezero. 🦢Labodi, 🦆race in druge ptice, se bodijo ob in po vodi. Jesen z svojimi barvami poskrbi, da je narava še lepša, 🍁🍂🍃
    Čas za kavo. Starbucks®..... Blonde cafe late in marmorni kolač, za žejo pa Evian😀. Mesto se počasi prebuja. Trgovci pripravljajo ulične butike da zaživijo v nov dan. Mesto je v znemenju jeseni. Barve, barve, barve.....
    Dejan pride za menoj in popijeva kavo.
    Skočiva v trgovino še po nekaj stvari in se odpraviva nazaj v Siebnen. Nekaj si pripraviva za kosilo, ter odideva spat. Popoldan pa čas za pakiranje in priprave za jutri. Ne dojemava kam odhajava🥴🇲🇽