• Day 7

Chitzen Itza - Cenote Oxmán

October 30, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 30 °C

Do Chitzen Itze prispemo ob cca. 10:30 uri. Izbrali smo super čas, saj je bila gneča kljub svetovno znani destinaciji, zmerna.
    Slabost vseh javnih prevozov je v tem, da s klimo totalno pretiravajo, nato pa stopiš ven in te oblije. Majice sva imela skoraj premočene.
    Sonce žgoče in veliko vlage, cca 32,°C. Vodič nas skozi pripovedovanje pelje skozi zelo zanimivo / šokanten čas Mayev. Vse razloži do potankosti, nato pa nas pusti zadnjih 30 minut, da še pofotkamo in raziščemo druge kotičke Chitzen Itze.
    Kot zanimivost, smo videli samo 3% celotne Chitzen Itze, ki meri 20km2.
    Prispemo do avtobusa, kjer nas postrežejo z hladno ustekleničeno vodo.
    Večkrat na dan pomislim na družino, sprašujem se kaj se dogaja in še vedno ne dojamem da babice ni več 😪.

Naslednji postanek je v Mayevski vasi, kjer še vedno živijo Mayi. Družili se bomo z njimi, spoznavali njihovo kulturo in nenazadnji kosili tradicionalno kosilo.

Razvajali so nas z tradicionalno Mayevsko pojedino.
    Cca. 30 minut, je bilo časa za kosilo. Hrana je bila oblična. Imeli smo samopostrežni biffe, tako da sva lahko poskusila vsega po malem. Dejan si je ob hrani privoščil limonado, jaz pa hibiskusov sok, ki je bil odličen.
    Pred avtobusom nas je čakal prijazen mladenič, ki nam je prinesel rojstno karto po Mayevskem kolendarju. Glede na to, da sva bila v njihovi deželi, sva se odločila, da si jo bova naročila 😀 (pa še rima se). Kupila sva tudi njihovo domače žganje, narajeno iz koruze, medu in fermentiranega cvetja. Ker sva imela še malo časa, sva si ogledala pouk, ki je pravkar potekal v bližnji šoli. Zelo zanimivo.

Pot nadaljujemo do cenote Oxmán, kjer nas čaka osvežitev v naravni podzemni vodi. Cenota Oxmán, meri cca. 30m v globino, katero polni podzemna voda z dodatnimi 50-imi metri globine. Plavala sva med koreninami dreves, ki so rastle skozi odprtino cenote s katere je prihajala tudi svetloba. V vodi so nama družbo delale male ribice, ki so plavale po cenoti.
    Super osvežitev, zaključiva v majhem parku nad cenoto, kjer popijeva kavo in poklepetava z udeleženci našega skupnega izleta.
    Po dvo urni vožnji, utrujena prispeva do hotela.
    Vstopiva v sobo, kjer naju na tleh čaka majhno pismo z napisom Mr. & Mr. Radolič. Kuverti naju je z zapisom, citiram: Upam da sta se imela lepo na današnjem izletu. Lep pozdrav, Sandra :).
    Bila sva prijetno presenečena nad skrbnostjo Ge. Sandre, ki nama je včeraj rezervirala celodneven izlet.
    Šeenkrat sva se se ji osebno zahvalila za vse, ter se odpraviva dalje. Odšla sva na glavno avtobusno postajo ADO, kjer sva kupila karte za jutrijšnji dan. In sicer. Ob 9:00 štartama iz Playa del Carmen, na ogled Mayevskih ruševin v Cobo. Pot iz Cobe nadaljujeva v Tulum ruins, nato pa nazaj v Playa del Carmen. Celoten dan bom zapisal v jutrijšnjem dnevu.
    Sprehodiva se do Starbucksa po vsak svoj jagodni frampučino, nato pa nazaj v hotel.
    Bila sva lačna, zato sva se odločila, da bova večerjala kar na terasi hotela. Še prej, pa sva se osvežila v bazenu in obujala spomine na babico😪.
    Večer zaključiva na terasi eden ob drugem in ozavestiva vso hvaležnost za najlepše trenutke, ki jih preživljava skupaj. Zavedava se, da brez Teorije Eksena nebi bila tukaj kjer sva, povezana v ljubezni. Hvala ♥️