• Day 8

Coba

October 31, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 23 °C

COBA
    Buenos dias.
    Pa sva se le ustalila, kar se tiče časovnega zamika 😀.
    Vstanema ob 7:00 z budilko seveda. Odpraviva se na zajtrk v hotelu, ter v lobbyju popijeva kavo. Vmes se preko Whatsapp-a slišima z najino družino, saj sva klic nujno potrebovala ♥️.
    Skupaj smo v situaciji in si dajemo medsebojno podporo. Več od tega ni! Hvala Ekseni!!

Ob 8:45 se odpraviva do avtobusne postaje, kjer ob 9:01 vstopima na bus za Cobo. Vožnja poteka po pokrajini Quintana Roo, ki je bujno zelena. Vreme je čudovito, zato bova dan izkoristila na polno.
    Po dvo urni vožnji, prispeva v Cobo. Vroče, vroče, vroče.....
    Najprej odideva na wc nato pa osvežitev z vodo. Kupiva vstopnici za katere odštejev 150   pesosov.
    Coba je ozemlje z različnimi templji, ki so zgrajeni v prečudovitem gozdu in razmetani vse povsod, zato sva imela kar konkreten sprehod skozi gozd.
    Ogled prvega templja je zaznamovala osa, ki me je usekala na ličnico. Ker nisva vedela kaj sledi, sem preventivno zaužil tableto proti alergiji. A kot kaže je bilo vse ok. Za celoten park sva porabila cca. 2uri.
    Za na konec pa češnja na torti. Piramida, po kateri sem se vzpel samo jaz, saj bi bila zelo strma. Na samem vrhu se odpre čudovit razgled na gozgove. Zelo lepo. Sliko ki jo zazna oko, dodatno polepša modro nebo z oblaki 😀.
    Ker sva vezana na avtopus iz Tuluma nazaj v Playa del Carmen, sva se odpravila počasi nazaj. Vzela sva si taksi, kateri naju je do Tulum ruins peljal cca. 25 minut in zanj odštela cca 30 USD.