• Day 8

Tulum ruins & BEACH

October 31, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 29 °C

Pa sva prispela 😀, v oblačen Tulum (Zona aheologica). Zavila sva v prvo Mehiško restavracijo nekaj pojest. Burito in česnova juha.... Njami! Dejan si je izbral piščančjo poslastico, jaz pa z škampovimi repki.
    Čudovit lokal z trabicionalno glasbo in z prelepim ambientom, skrbi da nama je lepo.
    Tukaj ananas in ostalo sabje, služijo kot dekor. Res je lepo 🍍🍈🍉

Ko sva okrepčala svojo potrebo po hrani, sva se odpravila na raziskovanje Tulumovih ruševin. Ne glede na to da ni sonca, sva mokran od švica do gat 😂.
    Po nacionalnem parku, sva občudovala lepote Mayevskih kultur. Vmes pa obilica legvanov in drugih živali, ki sploh ne vem kako se jim reče, največji približek bi lahko bil dihur, Mehiški 😀.
    Same ruševine se vzpenjajo tik nad rajskimi plažami. V tem obdobju, je morje kar precej umazano, zato nama ni bilo namenjeno pofotkat čudovite turkizne vode.
    Ena od njih je bila zaprta zaradi odlaganja želvjih jajčec. Videla žau nisva nobene. Razen legvana, ki je verjetno stražil na plaži 😂.
    Povzpela sva se do slavnega templa kralja vetrov in občudovala naravo.
    Sam park, sva kar hitro obhodila, tako da nama je ostalo še nekaj časa za skok na bližnjo plažo Tuluma. Na samih tablah je opozorilo, da je možnost naleta na želve, tako v vodi kot pa na plaži. Osvežila sva se v vodi in popila ledeno/hladno Coca colo.
    Ker se nama čas počasi izteka, sva se odpravila nazaj proti avtobusni postaji. Pot iz plaže do ADO busa je trajala cca 25 minut peš.
    V trgovini z spominki, kupiva ročno izdelan magnetek, ki nama bo pričaral spomin na najino rajsko potovanje.

V svojem občutku doživljava, kot da sva tukaj že cel mesec. Vse skupaj je zelo ležerno kombinirano z avaturistiko 😀.
    16:20 stopiva na avtobus, kateri bo vozil cca. 1 uro do Playa del Carmen.
    Vmes pa opazovanje narave, luksuznih rezortov in vsega kar ponuja pokrajna Quintana Roo.
    Ko prispeva v Playo del Carmen, najprej zavijema v Starbucks. Osvežilni jagodni frampuccino in seveda bela Café late za mojega dragega. V lokalu spoznava prijaznega vlogerja iz južne Caroline. Ko naju povpraša iz kot sva, od sosednje mize odreagira prijazen gospod in reče: aaaa Jugoslavija 😀
    Na kratko poklepetamo in se odpraviva v hotel. Glavna ulica Playe del Carmen živi na polno. Hallloween, maske, barve in vsega kar se za ta praznik spodobi. Vmes naju ploha prežene v hotel. Počakava da preneha deževati in se odpraviva na bazen.

Ko stopiva v sobo naju je ponovno čakalo sporočilo od Ge. Sandre.
    Zapisala je da je zelo vesela, da bova ostala z njimi še do ponedeljka. Veselo noč čatovnic, Sandra :)
    Nisva planirala ostati dlje kot pa do jutri, ampak sva si premislila, saj je Playa del Carmen odlično osrednje izhodišče za izlete.
    Po bazenu odideva nazaj v sobo in na večerjo te divje večerne ulice. V trgovinici z Japonskimi dizajnerji, sva za Sando kupila majhno pozornost, ki ji bo pričarala spomin na naju.

Nato odideva v ulični vrvež, na večerjo v prikupno mehiško restavracijo z imenom Karen's.
    Privoščiva si Mehiške dobrote. Tortilije z salso za začetek. Sledila je glavna jed in sicer Cordon blue z poparjeno zelenjavo v paradišnikovi omaki in pečenimi kruhovimi oblati, zame, Dejan pa si je privoščil Fajitas z piščancem, ki je kar pricvrčalo na mizo 😀.
    Nato se sprehodiva do hotela ter utrujena od celotnega dne, ki je bil mimogrede pohodniško obarvan, zaspima.