• Day 9

Cenote Cristalino & Cenote Azul

November 1, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 25 °C

Jutro :)
    Današnji dan pričneva malenkost kasneje.
    Dia de Muertos je dan 1. 11. kot ga poimenujejo Mehičani. Njihov praznik traja kar 3 dni. Verjamejo da se duše vrnejo nazaj na zemljo. 1.novembra pridejo duše otrok, 2.novembra pa duše odraslih in starejših. Ker verjamejo v življenje po življenju, doma postavijo oltarje z slikami umrlih, ter jih okrasijo z oranžnim cvetjem (cempoalxóchitl), prižgejo svečke z imenom veladore, stvarmi, ki so jih umrli imeli najraje ter z okostnjaki, ki so pobarvani v vseh živih barvah. To ponazarja življenje po življenju.
    Na grobovih se veselino, pojejo in nenazadnje tudi jejo. 2.11. ob 12:00 pa se duše po njihovem mnenju vrnejo nazaj v njihov svet.
    (na kratko o njihovi tradiciji).

Zbudila sva se ob 8:30 ter na balkonu hotela popila kavo. Slišala sva se z družino, preko video klica.
    Danes se bova bolj kot ne zadrževala v okolici Playe del Carmen in si jo tudi bolj ogledala. Ob cca.11:00 uri, sva se odpravila do recepcije hotela, kjer nama je Sandra priskočila na pomoč. Nisva se najbolje znašla glede prevoza do cenot, ki so v bližini.
    Odpeljala naju je do postajališča, kjer parkirajo lokalni prevozniki pod imenom Colectivos.
    Odpeljal naju je do cenot in za vožnjo računal cca 3,5€ za oba. Smešno poceni.
    Najprej sva se odpravila do cenote Cristalino, ki je po Sandrinem mnenju, lepša. Za vstopnino odštejeva 300$. Spustiva se po gozdni potki navzdol, kjer se nama odpre čudovit pogled na cenoto.
    Gneče ni bilo, zato je bilo zelo prijetno. Voda čista in po okusu sladko/slana. Zanimivo.

Po kopanju sva se usedla na rob vode, kjer sva imela zastonj pedikuro 😂.
    Ribice ki plavajo v vodi, so se lotile najinih nog, kar je na začetku bilo malenkost žgečkljivo a je postajalo prijetno, sploh Dejanu, ki je ekstra žgečkljiv. Kr predstavlajte si ga, kakšne face je delal in zvoke, ki jih je spuščal 😂.

Ko sva imela dovolj, sva odšla peš do cenote Azul, ki je bila cca 5 minut oddaljena od cenote Cristalino.
    Plačava vstopnino (240$), ter si ogledava še to cenoto. Tukaj je bila večja gneča, zato se nisva predolgo zadržala. Sama cenota je čudovita, saj ima ob čisti vodi, še velikansko belo kamenje, ki domujejo na samem dnu. Osvežila sva se v vodi, jaz pa sem dvakrat skočil iz višine 3,5 m v kristalno čisto vodo.
    Sama narava v okolici cenot je zelo lepa. Občutek je takšen, kot da si sredi pragozda. Gosto rastje vse povsod. Zelo lepo.

Ob cca. 13:00 se odpraviva s Colectivosom nazaj v Playa del Carmen. Izstopiva v centru, ter se odpraviva na kavo in nekaj sladkega.
    Kot sem že omenil, je osebje vse povsod zelo prijazno in sprejmejo te z veseljem.