• Day 10

Isla Cozumel

November 2, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 28 °C

Dobro jutro 😪
    Danes je zelo zahteven dan, saj je pogreb naše zlate babice. Ob 14:00 popoldan po Slovenskem času, poteka zadnje slovo. Po Mehiški uri je to ob 8:00. Zjutraj pravočasno vstanema in sva z mislimi in v podpori najinim najbljižjim. Skupaj smo 😪♥️. Spominjam se vseh lepih trenutkov, ki sem jih doživel z njo. Hvaležen sem, da me je sprejela takšnega kot sem in da me je imela iz srca rada. Hvala ti za vsak trenutek, ki sem ga lahko preživel s tabo draga mama Tončka ♥️♥️😪.
    Z Dejanom ozaveščava kako je pomembno graditi na odnosu sedaj, ko so ljudje še z nami, kajti kasneje je prepozno!
    Hvala Teoriji Eksena za pot ljubezni, saj brez nje resnično nebi zmogla iti skozi tako zahtevno situacijo. Ne glede na to, da je bolečina prisotna, se imava z Dejanom zelo lepo in namenjava trenutke dnevu, ko se spomnima na babico ♥️♥️.

Ob cca. 9:00 uri odideva na zajtrk v hotelu. Svaže sadje, ter umešana jajca z slanino, stročji fižol, ter popečen krompir. Kava in sveže izstisnjen pomarančni sok pa za žejo.

Po zajtrku greva v sobo po stvari, ter se odpraviva do pristanišča, kjer se bova ob 10:00 vkrcala na Ultramarjev katamaran, ki naju bo odpeljal na otok Cosumel. Vmes se v pristanišču dogovorima za najem Jeepa z odprto streho, ki naju bo prevažal po otoku. Zanimiva izkušnja. Kot v filmu :)
    Ko vse urediva se vkrcava na katamaran. Divji valovi poskrbijo za nihanje katamarana. Vmes pa živa glasba, moški s kitaro, ki ni tako prepričljiv, kot pa gospod iz katamarana na Isla Mujeres.
    Skupaj sva♥️.

Prispeva na otok in naju takoj očara. Palme, barve, vse urejeno,čisto,...
    MAHI MAHI rentals & tours, je najin naslov za najem Jeepa. Prispema do njihove pisarne, ter uredimo vse kar se tiče dokumentacije.
    Usedava se v avto in VIVA MEXICOOOO 😀.
    Danes je sončno celi dan.
    Zapeljeva se na drugo stran otoka, kjer je manj turistično in manj gneče.
    Rajske plaže z palmami, belim peskom in turkiznim morjem. Dih jemajoče. Kar ne veva kje bi se ustavila. Komaj uspeva slikat, snemat in opazovat. Noro! 😀
    Zaustaviva se v restavraciji El Pescador, ter si na plaži pod slamnikom privoščiva Coca colo.
    Na tej strani otoka je naravni rezervat, kjer je v vodi mogoče videti vse živo. Korale, ribice ter tudi orjaške morske zvezde.
    Po osvežitvi se odpeljeva dalje. Voziva se po obalni cesti in opazujeva mamljive plaže z turkiznim morjem. Ker je vreme sončno, so barve morja res osupljuve.
    Ustavima se ob nama najlepši, ter se odpraviva na kopanje. Divji valovi, beli pesek in midva. Popolno 🏝️♥️. Tukaj ostaneva kakšno uro, ter se odpeljeva naprej. Najina naslednja postojanka je naravni park PUNTA SUR. Narava polna živali. Legvani kar hodijo po cesti in ptice preletavajo nebo. Voziva se po divjini z najinim Jeepom. Precej avanturistična izkušnja 😀.
    Pripeljeva se do plaže, kjer si privoščiva kosilo.
    Navdušena sva nad buritusom, zato si ga privoščiva tudi tokrat.
    Jaz se osvežim še v morju, Dejan pa kar v senci.
    Ker se nama počasi približuje ura vrnitve avtomobila, sva se odločila, da se počasi odpraviva nazaj proti mestu.
    Postojiva v pristanišču Puerto Maya, ter se sprehodiva mimo trgovinic in lokalov. Na konci pristanišča so zasidrane 3 ogromne križarke, ki čakajo na odhod. Ljudje se počasi zbirajo in od daleč, se na pomolih vidi kača ljudi, ki se vkrcavajo na ladje.
    Ob morju se usedeva ter zopet naročiva Coca colo 😀.
    Slišiva se z mami in Romanom, ter poklepetamo preko video klica. Spet nastopi trenutek, ko se spomnim na mamo 😪.

Odpeljeva se v center, ter vrneva avto. Na poti do pristanišča se ustavima v majhne uličnem lokalu, ter spijeva kavo.
    Ob 17:50, se vkrcava na katamaran, ki odpluje nazaj v Playa del Carmen ob 18:00 uri. Vožnja traja dobrih 30 minut. Valovito morje poskrbi, za prijetno nihanje katamarana.

Ob 18:30 prispemo v Playo del Carmen. Najprej odideva na kavo in na brownie.
    Ker ni bilo proste mize, sva si vse skupaj odnesla v hotel.
    Ko prispeva v hotel, najprej obesiva brisače in kopalke, spijeva kavo, ter se odpraviva na bazen. Veliko je vlage, zato nama osvežitev kar precej prija.
    Na bazenu ostaneva do 21:00, nato pa si kar tukaj privoščiva večerjo.
    Nadvse prijazen natakar Fernando, nama kar ob mizi pripravi svežo omako za tortilije.
    Nato pa špageti bolognese in testenine štirih sirov.
    Ob 21:20 se odpraviva v sobo.
    Glede na to da sva danes pozabila na sončno kremo, bo svoje delo za konec dneva opravil gel Aloe vere :)

Jutri odhajava na izlet v Rio Secreto, kaj več o tem, zapišem jutri.
    Z mislijo na babico, ležem v posteljo in utrujen od dneva zaspim.