• Day 12

Holbox

November 4, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 28 °C

Ob 12:30 prispeva na otok. Tukaj ni asfaltiranih cest, ampak so samo iz grobega poteptanega peska. Ker je bil močan naliv, je vse v vodi. Približno 30 minut čakava na taksi, ki naju odpelje do hotela PUERTO HOTEL HOLBOX.
    Opraviva se na Chek-in, in odideva v najino hiško ob plaži. Vreme je oblačno, plaža umazana od alg in namesto belega peska je na tone malih školjk.
    Dejan nama priskrbi kavo, ki jo na terasi popijeva. Javima se mami in Romanu, da sva prispela.
    Na terasi hiške, vedriva. Močan naliv z grmenjem prihaja iz morja.

Ko se vreme izboljša se odpraviva peš po plaži.
    Zelo sva razočarana, saj je ob plaži na tone alg, ki jih je morje naneslo. Sicer so domačini takoj pričeli z čiščenjem, ampak vseeno.
    Postaneva lačna in žejna
    Odideva v lokal ob morju, ter si privoščiva kavo, Coca colo in takosov čips z solato, jogutovim prelivom, salso in popečenim piščancem.

Počasi se odpraviva nazaj v najin rajski domek😊. Preoblečeva se v kopalke in se osveživa v bazenu. Zganjava vragolije v vodi in ujamava trenutke z GoPro kamero.
    Ker se dan počasi poslavlja, se odpraviva na plažo, ter opazujeva prečudovit sončni zahod.
    Preženejo naju nadvse krvoločni komarji.
    Poskrbiva, da jih ustavima, ter se napotiva v mesto. Ob obali si privoščiva pijačo, ter uživama ob zvokih valov.....
    Holbox je zelo umirjen otok, prisiljen si v počivanje in uživanje. A midva se ne dava. Jutri si bova rentala golf avto in se podala na raziskovanje otoka.

Ob 20:30 prispeva do hiške, ter na terasi poslušava morje in čekirava socialna omrežja. Ura kar hitro teče in postajava zaspana. Odideva spat in zaspiva v pričakovanji novega dne.