• Day 13

Holbox - Punta Cocos

November 5, 2019 in Mexico ⋅ ☀️ 26 °C

Dobro jutro v sončen dan. Ob 7:30 vstaneva in se počasi odpraviva na zajtrk.
    Nimava prav daleč, saj greva samo čez del, kjer so ležalniki in slamnati dežniki.
    Nazajtrkujeva se, ter se z taxijem odpeljeva do plaže Punta Moskino. Sama plaža je divja, zato je tudi pot do tam primerna divjini. Taxi naju odloži na koncu mesta, ter se odpraviva do plaže. Hodila sva po čisti divjini, kjer ni ničesar. Nizko rastje, mlakuže in komarji. Ob obali pa kupe alg, ki strašno smrdijo.
    Nisva prišla prav daleč, saj nama pot zapre grmičevje. Nisva se prebijala skozi ampak sva odšla nazaj do hotela.
    Ustavila sva se v resortu ob plaži in si privoščila kavo in Coca colo. Dejan je užival v senci in ob morju, jaz pa sem z fotoaparatom lovil trenutke za na sliko. Naredil sem kar nekaj dobrih fotografij.

Ko sva hodila po plaži, nama je bilo zelooo vroče, zato je prva stvar, ki sva jo storila, bazen ob hiški. Ko sva hodila skozi mesto, sva občudovala freske, ki krasijo hiše samega mesta. Holbox je malo barvito mestece, kjer je vse malo in cart. No obstajajo tudi predeli kjer je zanemarjen. Mehiški utrip je prisoten na ulicah, iz lokalov ga pričara vonj po hrani in sama glasba.

Osvežila sva se in se sončila ob bazenu.
    Po cca. 2 urah, sva se peš odpravila do plaže Punta Cocos, ki je na samem rtu otoka. Do tja sva hodila dobrih 30 minut. Malo po morju, malo po plaži in tudi po nizkem rastju. Zanimivo.
    Bilo nama je ekstrmno vroče, a se nisva okopala, saj je morje tukaj zelo ne mikavno in kalno.
    Ko prispeva do plaže, je sredi divjine provizorno narejen lokal z osnovno pijačo. Popila sva vsak svojo limonado iz limete ter počila v senci.
    Odpraviva se nazaj.
    Bazen, Coca cola in Caffe laté.
    Postala sva lačna. Naročila sva si hrano kar ob bazenu. Cordon blue z rižem in pečenim krompirjem z začimbami. Dobro sva se najedla in za vse skupaj odštela 480 pesosov.
    Nato pa ponivno v bazen.
    Popoldan sva lenarila ob bazenu in čakala na sončni zahod, katerega sva tudi danes ujela v objektiv.
    Krasne barve v kombinaciji z morjem in oblaki.

Zvečer pa na krajši sprehod do centra mesta, kjer sva si v lokalu pod imenom ROSA MEXICANO, privoščila kaj drugega kot kavo in Coca colo.
    Počasi se utrujena odpraviva nazaj. Pred hiško posediva še slabo uro, nato pa utrujena zaspiva.