• Day 1

Dunaj

July 8, 2020 in Austria ⋅ ⛅ 27 °C

Navigacija naju pelje okoli riti v žep. Prispeva do hotela Leonardo Wiena, ter parkirava avto v garažno hišo. Glede na to da so garažna vrata zeloooo ozka, se nisva mogla izogniti, da nebi malo popraskala avtomogila, a ni bilo hudega. Odpraviva se do sobe ter nadaljujema najino potepanje po Dunaju. Najprej na podzemno po dvodnevne karte, nato pa via Prater. Malo zabave, kave in norčavosti. Nisva se dolgo zadržala, saj sva kar utrujena.
    Z podzemno, se odpeljeva do Stephans platza, kjer istopiva. Malo se razlejujeva po mestu ter peš hodiva proti ulici Mariahilfer strasse. Zavijeva v Starbucks in si privoščiva najino klasiko. Jaz frappucino Flamingo limited edition, Dejan pa srednje veliko belo kavo. Malo posediva in počijeva. Ker nisva skozi dan jedla nič kaj konkretnega, si v bližnjem kiosku kupiva vsak en kos pice, ki nama ni bila najbolj všeč. Ampak za silo bo že. Ob 21:45 prispeva v hotel. Najprej tuš potem pa padeva v posteljo. Jutri naju čaka nov dan. Malo gradov, živalski vrt, shooping in veliko sonca 🤗🌞🌞.