Mexico 2019

October - November 2019
Najino prvo rajsko potovanje za moj 30. rojstni dan.
  • 28footprints

Graz - Zürich

October 24, 2019 in Austria ⋅ ⛅ 23 °C

Hej hei 😀
    Na sporedu je novo potovanje. Ni tako dolgo nazaj, ko sem potoval v Marocco.
    V tem trenutku sedim na letalu iz Graza v Zürich in pišem krajši dnevnik današnjega potovalnega dne. Ob 15:00 uri se odpravimo iz Slovenskih Konjic. Tokrat me na poti do Graza pospremita mami in Klara. Prijetno sonce nas spremlja po poti na letališče. Še preden pa prispemo, si v Seiersbergu privoščimo kavo ☕ in Coca colo z ledom, ki mimogrede paše, saj je zunaj prijetnih 23°C.
    17:00 je čas ko se poslovimo. Odpeljeta se, mami z solzami v očeh. Čez 16 dni se zopet vidimo.
    Malo je že prisotne potovalne vročice!
    Opravim Chek-in, oddam prtljago ter se odpravim malo po Duty freeju. Ker je imel Dejan 🎂 rojstni dan, mu z največjim veseljem kupim manjše darilce, ki mi ga izročim ob samem prihodu.
    Sedaj pa se malo spočijem na samem letu, saj je za mano kar dolg dan. Zjutraj služba, malo pakiranja, banka, itd....

• Day 1

Zürich

October 24, 2019 in Switzerland ⋅ ⛅ 14 °C

Ob 19:29 prispem v oblačen in dokaj hladen Zürich. Po hodnikih letališča hitim po prtljago in po tem v Dejanov objem 👬.
    😀 Kot vedno po prihodu, odideva do Food landa, da si privoščima nekaj za pojest. Na mojem krožniku piščančji Padtai, Dejan pa je navalil na sladko-kislega piščanca. Njami.....
    Čas za vožnjo do Siebnena in čas za spanje. Jutri je nov dan. Zjutraj kava, pakiranje, lenarjenje in priprave na dolgo pričakovani dan. Dan D 😀

Siebnen

October 25, 2019 in Switzerland ⋅ ⛅ 12 °C

Guten morgen v Švicarsko jutro 😀☕👬
    Sva že popila kavo in se na zajtrkovala. Sedaj pa se odpravljama v Rapperswil. Dejan opravi par obveznosti, jaz pa se bom malo potikal po prikupnem objezerskem mestecu 😘
    Slike sledijo....

Rapperswil

October 25, 2019 in Switzerland ⋅ ⛅ 15 °C

Na poti do Rapperswila, me Dejan odloži iz avta v prikupni objezerski vasicu Hurden. Nadaljujem peš po lesenem mostu, ki vodi čez jezero vse do Rapperswila. Malekost je oblačno, a temperatura super za jutranje pohajkovanje 😀.
    Sprehodim se po mestnem jedru, vse do gradu. Pred stopniščem, ki vodi do gradu, je sobotna tržnica, kjer je vsega na pretek. Ribe, sveži pekovski izdelki,rože, kava, itd,...
    Na sami razgledni točki, je čudovit pogled na Züriško jezero. 🦢Labodi, 🦆race in druge ptice, se bodijo ob in po vodi. Jesen z svojimi barvami poskrbi, da je narava še lepša, 🍁🍂🍃
    Čas za kavo. Starbucks®..... Blonde cafe late in marmorni kolač, za žejo pa Evian😀. Mesto se počasi prebuja. Trgovci pripravljajo ulične butike da zaživijo v nov dan. Mesto je v znemenju jeseni. Barve, barve, barve.....
    Dejan pride za menoj in popijeva kavo.
    Skočiva v trgovino še po nekaj stvari in se odpraviva nazaj v Siebnen. Nekaj si pripraviva za kosilo, ter odideva spat. Popoldan pa čas za pakiranje in priprave za jutri. Ne dojemava kam odhajava🥴🇲🇽

Innerthal - Wägitalersee

October 25, 2019 in Switzerland ⋅ ⛅ 14 °C

Ker je popoldan odlično vreme, se odbločiva, da se malo peljeva naokoli. V Bližini Siebnena, je vasica med hribi z imenom Innerthal, kjer domuje čudovito jezero. Zapeljeva se okoli samega jezera in občudujeva lepote, ki jih narava ponuja v tem prelepem jesenskem popoldnevu.
    Zapeljeva se do Lachna, kjer si v Steinerju privoščiva torto in belo kavo. Občudujeva sončni zahod ter si krajšava čas v pričakovanju jutrijšnjega dne 😀
    Takole... Ura je 19:43 in midva sva pripravljena na jutri. Vse je spakirano pregledano.... V glavnem...komaj čakama 🤩🇲🇽🤩.
    Sedaj pa tuš, film in pa spanje. Se beremo jutri 👋
    NOČKO 🌜

• Day 3

Zürich flughafen - Mexico Cancun airport

October 26, 2019 in Switzerland ⋅ ☁️ 6 °C

Dobro jutro! 🤩
    ..... pa je le prišel dolgo pričakovani dan, pot v Mehiko🇲🇽.
    Ob 6:00 naju prebudi budilka in vstanem iz postelje kot strela, tokrat brez dremežev. Dejan še malo poleži, jaz pa pripravim jutranjo kavo. Oblečeva se in urediva ter ob 7:41 že sediva na avtobusu za Lachen Banhof, kjer prestopiva na vlak S2 za Zürich flughafen. Vsekakor je prisotna potovalna vročica, no vsaj pri meni, Dejan me pomirja 😀.
    Ob 8:54 prispeva na letališče, ter se nemudoma odpraviva na Check-in 3 da se znebiva prtljage. Let imava ob 12:40, vmes pa malo trgovinic in pitje kave☕ do onemoglosti 😂. Zürich, je ovit v meglo. Nimava preveč lepega razgleda. Sprehajava se po letališču in raziskujeva. Ob 10:50, se na informativni tabli prikaže GATE, tako da čakava do takrat.
    Ob 12:00 čakava pri GATE D39 na boarding, ki sledi ob 12:15 🤩
    Letalo, super! Osebje odlično, prav tako okusna hrana. Nič nama ni manjkalo, no razen spanca.

• Day 3

Cancun

October 26, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 26 °C

Hei Hei. Pa sva le prispela. Prvi občutki? Zelo mešano. Ne moreva si nekako zložit skupaj, ali so ljudje prijazni ali vsiljivi 😀.
    V glavnem tako imenovana zona hotelera Cancun, clubi, bari, tgovine, ni da ni. Po 20 minutah divje vožnje naju Shuttle Cancun dostavi v hotel Oleo playa all inclusive. Vlaga in 29 stopinj. Sicer je zunaj tema tako da še nisva videla nič kaj osupljivega. Stopiva v hotelsko sobo, ki ni bila pripravljena za naju. Bila je nepospravljena od prejšnjih gostov, ampak so tudi to uredili. Vmes odideva na večerjo, nato pa se vračama v sobo in utrujena zaspima. Buenas noches 🇲🇽
    Jutri potujeva dalje :) ISLA MUJERES 🏝️

• Day 4

Cancun - Isla Mujeres

October 27, 2019 in Mexico ⋅ ☁️ 25 °C

Buenos dias 🌜
    Ura je 2:10 in že se začneva počasi prebujati. Malo nama časovna razlika nagaja, ampak mislim da se bova kmalu navadila.
    Ponoči naju je  prebudi obilno deževje, ki je bilo kratko in nič kaj osvežilno.
    Ob 5:20 ustanema in si skuhava kavo v sobi ter Cocacola za žejo.
    Na balkonu hotela opazujeva morje v noči, ki je burno valovito, planirava dan dalje in čakava da naju pozdravi prvo Mehiško sonce 😀🌞
    Današnja napoved je kar dobra, glede na to da je tukaj deževno obdobje. Spakirava si stvari, ter se odpraviva na zajtrk v hotelu.
    Odlična hrana in sveže sadje. Po zajtrku pa sprehod po plaži do Playa delfines. Sprehajava se po belem pesku in turkizno modrem morju, ki je mimogrede zelooo toplo :)
    Vmes manjša ploha za "osvežitev"... Kao 😀
    Ob 10:00 se odpraviva dalje. Danes greva na rajski otok Isla Mujeres, kjer bova ostala dva dni. Ob 11:00 naju v pristanišču Playa tortugas čaka katamaran s katerim se peljeva čez. Za dve povratni karti, sva odštela 42 USD, kar se nama ne zdi veliko. Tukaj kupiva tudi najina dva prva magnetka za spomin 😀.
    Vožnja z linijo ULTRAMAR, je bila v nalivu. Malo nas je zibalo, saj je bilo morje kar valovito. Če odštejema nevihto, bi bil pogled iz samega trajekta, najverjetneje zavidljiv. Kljub vsemu vremenu, je morje čudovite modre barve 🏝️. Pot nam popestri možakar z imenom Angel s kitaro v roki, s katero pričara divje mehiške ritme... Dobiva solzne oči, saj je trenutek popoln za začetek najinih mehiških počitnic 😀
    Prispema na otok, kjer kar teče voda v potokih od samega deževja, voda pa se sproti izliva kar v morje. Zanimivo 😀. Poiščeva si taksi, za katerega do hotela odštejeva 100$. Odideva na Chek-in, na kar Dejan ugotovi, da je izgubil telefon. V trenutku mi postane hudo, ampak teorija Eksena priskoči na pomoč. Ustavim prvi taksi in mu razložin situacijo. On pokliče dalje in čez 10 minut nama dostavijo telefon. Z navečjim veseljem sva mu dala dodatnih 100$.
    Na recepciji se dogovorima za rentanje golf avtka in se odpeljeva po otoku. Super :)
    Najina prva destinacija otoka je vsekakor PUNTA SUR, kjer so ogromni klifi z turkiznim morjem. Po sami naravi, se legvani sprehajajo kot pri nas golobi, zanimivo, 😂Počijeva v Starbucksu in si privoščiva kavo.
    Ob 15:00 se pripeljeva nazaj v hotel, kjer naju čaka soba. Odloživa stvari in se odpraviva dalje. Z najinim golf bmw-jem😂, se najprej odpraviva gledat želve (Tortuganja), kjer jih imajo v vseh velikostih. Nato pa čez otok, do slavne Playa Norte, ki je nabita z turisti.
    Ker že celi dan nisva nič jedla, se ustaviva v lokalu, kjer si privoščiva testenine in vsak svojo juho. Dejan je izbral koruzno kremno juho, jaz pa klasika, juho iz kozic. Njami.....
    Po sami hrani, ki je vsekakor bila odlična, se odpraviva po glavni ulici Isla mujeres, ker mrgoli trgovin, restavracij, klubov, itd......

• Day 4

Isla Mujeres

October 27, 2019 in Mexico ⋅ ⛅ 27 °C

Ker se dan počasi poslavlja in midva tudi, se odpraviva nazaj proti hotelu. Večer zaključiva v beach baru hotela in občudujeva neverjetno lepoto, ki jo ponuja večer.
    Čudovit sončni zahod v barvah neba. Res krasno.
    Jutri je nov dan, tako da bova otok raziskala do potankosti. Želiva vam sladke sanje, midva jih bova imela pravgotovo.
    P. S. To je najino prvo potovanje v Mehiko a zagotovo ne zadnje. Še se bova vrnila 💙
    Pa še to... Jutri imava 2 leti najine poroke, in to na Isla mujeres ♥️

• Day 5

Isla Mujeres

October 28, 2019 in Mexico ⋅ 🌧 25 °C

Buenos dias ob 5:00.
    Spet bedima :)
    Danes praznujeva drugo obletnico najine poroke. Počasi vstanema in greva malo po plaži. Počakala sva na sončni vzhod.
    Danes bova obvozila celi otok, saj je zadnji celi dan, ko sva tukaj. Jutri sledi drugi premik in sicer nazaj v Cancun in do Playa del Carmen z ADO busom 😀
    Dan začneva mislim da kar prva, saj ni bilo še nobenega na cestah. Najprej do Delfin dicovery, ki pa sa odpre šele ob 9:00. Zapeljeva se do centra na kavo in do lekarne. Komarji te tu požrejo 😀.
    Glede na to da je v mestu mirno, sva se odločila, da skočiva še na Playa norte.
    Tukaj sva se kopala. Plačala sva za ležalnik pod palmo, ki je mimogrede super. Pogled.... Zavidljiv :)
    Čas da nekaj pojeva. In to kar na plaži ob ležalniku. Jaz sem si privoščil burger, Dejan pa pizzo štirje letni časi.
    Nato pa zopet morje. Danes je dopoldan rezervirano za izležavanje 🏝️🐚🇲🇽.... Okoli 13:15 naju iz plaže prežene rahla nevihta. Vedrila sva kar v lokalu zraven plaže, nato pa se odpeljala nazaj proti hotelu. Najprej sva popila kavo in Coca colo, nato pa tuš.
    Osvežena se odpraviva dalje in sicer Delfin discovery. Dejan me je počakal na razgledni ploščadi, medtem ko sem jaz imel srečanje z delfini 🤩
    Odlična izkušnja🐬.
    Malo sva se rokovala in nenazadnje tudi poljubila. Delfin je kot guma v vodi, gladek, spolzek in nadvse prijazen.
    V Starbucksu sva si privoščila še vsak svojo ledeno poslastico in se odpravila dalje. Ker sva bila v bližini, je bila Punta sur najina naslednja destinacija. Ker pa se dan počasi izteka, sva se odločila, da se še zadnjič odpeljeva do mesta, kjer bova nekaj pojedla. Tukaj kupiva tudi par spominkov in odhitiva nazaj proti hotelu.
    Večer zaključiva ob obali hotela.
    Ob 20:30 zaspiva z novimi, čudovitimi spomini današnjih dni. To je bilo vsekakor najlepše praznovanje najine obletnice poroke.