Brisbane

August 8, 2015 in Australia ⋅ ☀️ 19 °C

De laatste paar dagen met Angie! We hebben vooral veel gewinkeld (eerste keer dat we in een redelijk grote stad waren sinds anderhalve maand) en rondgelopen in Brisbane. Een gedeelte hier heet South bank, daar is een lagoon, veel musea en kunstcentra. Ik vond Brisbane een beetje op Melbourne lijken, maar dan kleiner. Het is opzich wel een leuke stad, genoeg te doen voor een paar dagen maar het kan ook snel vervelen. Nadat Angie naar huis vertrok ben ik nog een aantal dagen gebleven, met een Amerikaan omgegaan die in Noosa altijd 's ochtends koffie bij me kwam halen. Met hem en een aantal roommates ook karaoke gedaan en sushi gegeten, gezellige dagen gehad. :)

Momenteel ben ik in Surfer's Paradise, en ga ik verder reizen tot Sydney. M'n geld begint behoorlijk op te raken dus ik hoop ergens in Sydney of Melbourne werk te vinden, daarna wil ik nog graag de Westkust doen en dan is het langzaam aan tijd om weer eens naar huis te komen. :) Vooral in Noosa had ik op een gegeven moment best veel heimwee, nu valt het gelukkig wel weer mee omdat ik continu bezig ben, maar ik weet niet meer zeker of ik wel tot December wil blijven. Maar, dat zien we wel weer! Als er 1 ding is wat ik geleerd heb dan is het wel dat je nooit kan plannen hoe dingen gaan. Ik ben gelukkig ook uit mijn negatieve mood over reizen, heb ondertussen al zoveel dingen gezien. Wel een aantal negatieve dingen meegemaakt, maar daar heb ik dan ook weer van geleerd. Ik heb zeker geen spijt gehad van mijn keus om hierheen te komen en heb zoveel over mezelf geleerd dat ik het voor geen moment had willen missen (ook al vind ik het nog steeds heel vervelend dat ik alle eerste dingen van Fay van veraf meemaak).