• Day 4

מנגרקוט לדוליקל

March 20, 2022 in Nepal ⋅ ⛅ 27 °C

הבוקר קמנו מוקדם כדי לראות את הזריחה השאיפה היתה להגיע למגדל של נגרקוט ממנו יש נוף מרהיב אבל מפאת הזמן עצרנו בנקודת תצפית אחרת ונהננו מהנוף כשמש כבר עלתה נכנסו לבית קפה אכלנו ארוחת בוקר וארזנו ארוחה לדרך והתחלנו ללכת. הלכנו לא יותר משעה והגענו לבור מים שם טבלנו כביום היולדנו עד שהגיע נפאלי ואמר לנו שזה בור המיים ממנו הם שותים התלבשנו והמשכנו ללכת כשפתאום במעבה היער שמענו קולת ירי התקדמנו בזהירות עד שהגענו לחייל שהסביר לנו שזה אימון צלפים של הגורקות (יחידת עילית נפאלית) כשהגענו אזור מיושב עצרנו ואכלנו את הסנדוויצם ואז תוך שיחה עם המקומיים הבנו שהגענו לפאתי העיר בנפה לקחנו אוטובוס למרכז עיר שהתבררה ככרך רציני ולכן החלנו לשוטט בה מעט קנינו ארטיקים נהננו מהשווקים ומהאוטנטיות של עיר שמזמן לא ראתה תירים במהלך שיטוטים בעיר הגענו לאיזו מאפיה עמוסה לקוחות ובו במקום נפלה ההבנה שזו ההזדמנות לטעום את המאפים הנפאלים אספנו לנו צלחת כול טוב לטעימות התישבנו לשולחן
    ופשוט נהנינו מכול ביס במעבר בין מאפים מתוקים למלוחים נסינו לבקש קפה מהמלצר דבר שלקח זמן רב והרבה תנועות ידיים אך לבסוף הגיע הקפה והוא היה נהדר ביחד עם שבקיה נפאלית זה הייה תענוג אחרי שטעמנו הכול פנינו את המקום לבאים בתור ולקחנו אוטובוס לדוליקל בציפיה חפגוש את תמיר ויעלי בגסטהוס שבו קבענו להיפגש אך תוכניות לחוד ומציאות לחוד. תמיר ויעלי נתקלו בקשיים להגיע לגסטהווס והגעו רק כשעה אחרינו כשהגיעו עלינו לגג ליוגה ומתיחות מול שקיעה אחרי השקיעה הזמנו ארוחת ערב ונכנסנו למקלחות אחרי המקלחות ירדנו לאכול, ארוחת הערב הייתה פשוטה אך משביעה אחרי הארוחה שתינו בירה והזמנו טרקרים גרמנים לשבת איתנו לכוס בירה השיחה זרמה כמו הבירה עד שראינו שמחצית הלילה כבר עברה נפרדנו יפה ונכנסנו למיטות נרדמנו לקול צפירות האוטובוסים הנפאלים שעברו מכביש מתחתנו