Satellite

Rabe de las Calzadas

October 2, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 17 °C

Dag dag iedereen,

Het is al meer dan een jaar terug dat jullie van mij iets hebben gehoord (via deze weg) en nu zitten we hier dan.

We hebben geen klop uitgestoken en toch zijn we al vermoeid, maar ja misschien zit het in de genen. De vlieger en bus waren de minst amuzantere uren waarbij ik probeerde te slapen en toch ook weer niet (questi van de mensen geen nachtmerries te geven van mijn gezabber).

Eindelijk toegekomen in Burgos waren we zo blij om weer op pad te gaan dat we begonnen te kuieren door de winkelstraten. We hebben dan besloten om toch al wat kilometertjes te doen voor er in te komen (wat al lang het plan was). 12 kilometer verder en hier zitten we dan.

Misschien heb je het door aan mijn slechte woordkeuze en op niets trekkende zinnen maar ik ben best wel dood op. Maar morgen doe ik meer mijn best, das belooft!

Slaapwel lezetjes en ik ben blij dat jullie terug zijn :)

Sonja Demiddeleer

Het zal wel een zalig gevoel zijn om terug te komen op de plek waar jullie vorig jaar de camino stopten. Daar hadden jullie toch lang naar uitgekeken, niet? Geniet er maar van en veel moed. 🥰

10/3/19Reply
    Jasper Walgraeve

Ja toch wel, we waren terug blij dat we verder mochten doen 😉 absoluut ticvh wel hoor 😉 ja de moed zullen we nodig moeten hebben 😃

10/3/19Reply