Satellite
Show on map
  • Day 2

    Itero de la vega

    October 3, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 19 °C

    Hey hey hey, hoi hoi hoi,

    Nou nou nou! 40 kilometer alzof het nog niet genoeg was dat we stapten hebben we een hele prestatie neergezet (al zeg ik het zelf).

    Ik zal jullie eens een verhaal vertellen of een legende. Twee kapoenen dacht dat het eens een goed idee zou zijn om vroeg op te staan. En wel ja zoals vaak was dat dus het geval bij zulke legendes e. Dus die waren al wakker om 6 uur (:O!). Het is precies een werken dag ;). En dan begonnen ze. Tijdens hun trektocht kwamen ze een leuke brit tegen. De Peter (ex militair) die ook verzot was geraakt door het stappen. Omdat hij natuurlijk niet verder kon (het was maar een ex militair) niet zoals onze stapper helden lieten ze hem achter.
    Na nog een 10 kilometer waren ze toegekomen in de Vega. The end.

    Tis nu niet dat er veel intressant valt te vertellen over het wandelen. Anders moet ik een video maken en daar een powerpoint presentatie over maken als we terug zijn :p

    Neen maar deze dikke zot en een nog grotere zot gaan dat morgen nog eens overdoen. Dus wens ons veel geluk want we zullen het nodig hebben. En ik het meest.

    Maar allee bon ik ga jullie rustig jullie bedje verlaten en je slaapwel zeggen. Tot morgen jongens en meisjes en slaap zacht!
    Read more