San Martin del Camino

October 7, 2019 in Spain ⋅ ⛅ 12 °C

Dag iedereen die mijn blog vol met spelfouten wilt lezen. Gelukkig post ik ze tenminste wel nog de dag zelf (;)),

Nou hier zijn we weer en weet je wat? Ik heb er een 5de blaar bij. Applaus voor mijn voeten! Op het einde van het traject zijn mijn volledige voeten bedolven onder de blaren. Precies of ze het express doen. Elke dag een nieuwe.

Naast het blarenprobleem is alles wel goed gegaan. Ik heb redelijk goed geslapen in de grote refter met kabaal makers, heb goed kunnen stappen (hoewel de laatste 4kilometers echt wel genoeg waren (zie foto)) en heb geen ruzie gemaakt met papa :D (is nog niet gebeurd hoor).

Eindelijk zullen we morgen het laatste stuk van de lelijke route (naast een drukke weg) uitwandelen. We gaan dan meer beginnen klimmen met wat meer groen in. Helaas zal dit ook zeggen dat er bij iemand anders zijn blog het vol zal staan van verscheidene bloemen, zonsopgangen (dat blijft toch altijd hetzelfde nietwaar?),... Helaas is het hier niet beter want ik weet zelf niet hoe ik deftig een foto moet trekken :D

Ach ja je zal het allemaal wel zien morgen ee en bij papa oveemorgen ;) en nu ga ik best eens gaan slapen want ik ben al overtijd.

Slaapwel schatjes en tot morgen! Doeg!