Satellite
Show on map
  • Day 7

    El Ganso

    October 8, 2019 in Spain ⋅ 🌙 16 °C

    Familie en vrienden,

    Welkom dat jullie gekozen zijn bij deze blog. Om deze samenkomst vlot te laten verlopen zou ik graag hebben dat iedereen liked.

    Nu we dat uit de weg hebben zal ik eens bloggen. Na ons heerlijk te overslapen hebben zijn we vertrokken om bij 7 uur (normaal vertrekken wij nooit zo laat :O!) en eindelijk beginnen de mooiere landschappen zich te tonenen. Mideleeuwes stadjes of stadjes die wel eens mooi afgewerkt waren konden we nu bewonderen (ik heb toch goede woordenschat e). De voroge dorpen bestonden altijd uit klei en als dat niet het geval was hadden er 10 autos zich precies in de gevel geparkeerd. Vliegende autos bestaan dus echt.

    Maar ja helaas kan ik jullie dit niet allemaal tonen want ik ben weer zo lui geweest om er fotos van te maken. Dus ik zou zeggen, googlemaps is je vriend hiervoor. Voor derest hebben we er weer iedereen van afgestapt en zitten we in een mooie albergue die gemaakt is geweest door de eigenaar zelf (zoder dat hij kennis heeft over het maken van huizen). Hopelijk stort het wel deze nacht niet in. We hebben ook nog het heel vriendelijke trio ierlanders tegengekomen dewelke we gisteren ook hadden gezien. Een ervan is een aannemer (met zijn eigen bedrijf), zijn zus werkt al verpleegkundige en de schoonzus is de eigenaar van een modebedrijf. Welk leuk ol hun verhalen te vertellen. Helaas door de wijn zijn ze wat weggevloeit uit de hersenen.

    Maar ja aan deze bevenstaande oninteressant uitleg heb en jullie ook niet echt iets aan dus ik zou zeggen: slaapwel zoetjes en tot morgen.

    Ps: vergeet niet te liken ee
    Read more