Satellite
Show on map
  • Day 10

    Lusio

    October 11, 2019 in Spain ⋅ 🌙 10 °C

    Dag ridders en prinsesjes,

    Ik heb toch duidelijk problemen met rekenen hoor. Gisteren zei ik papa nog van we moeten naar dorp X gaan om onze gewoonlijk kilomters te halen. Bleek dan in het dorp Y, waar we nu zitten, al 40 kilomter was (tov o s vertrekpunt) ! Hoe lang was de afstand dan tussen dorp X en Y? (antwoord:15 kilometer). En dat komt dan van een landmeter. De klanten zien me graag komen denk ik.

    In ieder geval was er de afgelopen dag niets bijzonders gebeurd, buiten een roemeense die ons een omweg heeft laten maken. Wel was het heel erg prachtig hoe het uitzicht was op de bergen! Ik voeg hier geen panorama foto's toe want ik weet toch dat iemand zijn blog daar vol van staat. Daarmee dat ik me meer bezig hou met de grootste onozelheid.

    Aangekomen in traicastilla was nog de discussie of we verder zouden gaan of in het stadje blijven. Wat ben ik blij dat we verder zijn gegaan! We hebben va daag nqmdlijk een heel gerenoveerd kasteel voor ons ter berschiking. Hier is geen enkel pelgrim buiten ons twee! Hoe zalig is dat?

    We vieren het daarmee met een lekker slaap (wij zijn toch stoer e). Dat is ook wat ik jullie ga wensen.

    Slaapwel lievekes en tot morgen!
    Read more