Portomarin

October 12, 2019 in Spain ⋅ 🌙 11 °C

Hey daar thuisblijvers,

Ik ga direct met de deur in huis vallen: ik ben kapot! Elke keer wanneer je denkt:" vandaag zal het een rustig dagje zijn aangezien we maar 37 km moeten doen" blijkt opeens dat het boekje waaruit we de afstanden komen helemaal fout is! Onze eindbestemming leek steeds korter bij te liggen dan dat het werkelijk was. Na een tijd vraag je of of ze dat stadje even hebben verhuist.

In ieder geval het is duidelijk dat ik een pussy magnet ben. Smorgens vroeg toen ik water aan het nemen was hoorde ik een miauw. En daar zat die dan lekker aan het wachten op haar koffie miss. Kat (zie foto). In de namiddag kwam er daar een zwarte kat vrijwillig zich neerploffen op mijn schoot. Jammer dat ik hel niet mee kon nemen. Het was een heel braveke tov mijn compaan die mij in deze leidensweg sleept.

Eindelijk aangekomen op onze bestemming en in onze auberge met tax... te voet, werden we gepaard met een spaanse familie die begonnen is vanaf sarria (ongeveer 15km terug). En ze waren elkaar al aan het masseren! Mietjes zeg ik dan! Ik wou ook een massage :(.

Maar ja doet er niet toe, iedereen doet zijn camino op zijn manier. Helaas hebben wij die genomen met weinig full option en met veel martelingen maar we zijn er bijna! Nog ongeveer 94 km te gaan! Wish us luck.

Slaapwel iedereen en tot morgen!