Satellite
Show on map
  • Day 12

    Casanova

    October 13, 2019 in Spain ⋅ 🌧 15 °C

    I am not my Casanova, me and Romeo have never been friends,

    Aaa een klassieker nietwaar? Voorderest? Een kutdag. Ik weet niet hoe papa zijn post zo positief kon schrijven maar een ding is zeker: wandelen in de regen is een nachtmerrie! Als je zelf al kijkt naar de fotos weet je dat papa er al helemaal geen goesting in heeft (en ik ietwat gelukkiger).

    Het begon al van smorgensvroeg. Papa had het idee om snel te vertrekken maar ja hij moedt eerst nog mij uit het bed sleuren. Nadat het geplande uur werd uitgesteld voor een uur konde we eindelijk beginnen. En ja toen begon het net. We dachten dat de regenponcho's ons wel droog zouden houden... Ja dat was dus al wishfull thinking. Waarschijnlijk had de fabrikant van die ponchos gedacht "hoe kan ik dit product meer winst laten genereren?". Hij kwam dan waarschijnlijk op het lumineuze idee om de waterwerende laag er niet meer aan toe te voegen. Gevolg was dat we klaar waren voor de Gentse waterzooi. Wij waren het kieken en hadden ook al het water meegebracht.

    Maar allee we moeten maar denkenwe zijn er bijna nietwaar? Nog even doorbijten lezertjes en dan moet je deze afschuwelijk slechte opstellen niet meer lezen ;)

    Slaapwel en tot morgen mijn mooie jongens en meisjes!
    Read more