Satellite
Show on map
  • Day 13

    Salcede

    October 14, 2019 in Spain ⋅ 🌧 10 °C

    Regen regen regen,

    Kijk normaal gezien vind ik het niet zo erg om wat te stappen in de regen maar dit was abnormaal. Zoals eerder gezegt zeiden onze poncho's na 2 minuten regenval: "dees is niet onze job". Dus ja we wist al dees gaat pijnlijk worden. We hadden namelijk de dag ervoor gezien dat het vandaag de hele dag zou regenen (hoera!). Na 30 minuten zijn ook onze broeken al: als de poncho zijn werk niet doet, ik ook niet! Dus ja niet het meest plezantje gevoel. We hebben dan maar 35 kilometer zitten snelstappen om eindelijk in onze albergue te zitten.

    Ik heb wel geen fotos getrokken aangezien mijn gsm het ook al opgaf. Ik ga jullie dus niet kunnen verwennen met enkele prachtige plaatsjes. Maar niet getreurd, als je hetzelfde zicht als hier wilt zien dan dien je gewoon naar buiten te kijken. Regent het? Wel dan is dat hetzelfde zicht.

    Sorry voor het lak aan creativiteit maar ik vermoed dat die er nu 'afdropen' is. Hehe goede mop e.

    Ok ok ik zal mezelf wel naar buiten leiden! Doetjes en tot morgen!
    Read more