• Day 11

Dag 11

August 5, 2022 in Cuba ⋅ ⛅ 30 °C

Volledige dag in Trinidad

De ochtend is om 8 uur met een prima ontbijt van brood, omelten, pannekoek en fruit. Hierna lopen we richting de plek waar we salsa les en een percussie workshop hebben. We hebben de lessen in een lokaal dat niet erg groot is en hierdoor erg warm. De salsa is niet erg moeilijk en gaat mij goed af en ik zie er minder houterig uit dan de jongens 😆
    Na de lessen lopen we richting een restaurant, waar bijna iedereen voor een pizza gaat. Een wonder dat wij dat eens kunnen eten en we gaan er dan ook zeker voor! Het is een ergdunne bodem, zoals een wrap, maar erg lekker na meer dan een week op een broodje kaas/vlees te hebben geleeft.
    Vervolgens is het tijd Trinidad in te gaan om souvenirs te kunnen kopen. Er zijn in 3 straten marktkramen opgesteld, maar elke heeft voor 80% hetzelfde als de buurman. Daarnaast zijn er in verschillende woningen ook kleinigheden te koop. Ik heb voor €10 twee houten borden gekocht die ik aan de muur ga monteren.
    In de avond gaat de hele groep naar de disco wat plaatsvindt in een grot.