Satellite
Show on map
  • Day 15

    Dag 15

    August 9, 2022 in Cuba ⋅ 🌧 29 °C

    Na een lange nacht van 9 uur wordt ik door Kim om 8.10 gewekt als persoonlijke wekker, om om 8.30 te gaan ontbijten. Het ontbijt is ook in buffet vorm, waarvan 70% zoetigheid is.
    Na het ontbijt ben ik bezig gegaan om in te checken voor de vliegvluchten en de bagage weer goed in de backpack te stoppen. Het lijkt alsof er minder inzit, maar dat is niet het geval. Komt waarschijnlijk omdat de kleding nu opgepropt in een packin cube zit ipv netjes opgerold.
    Na even met thuis te hebben gebeld ga ik naar het strand om te genieten van de zon en zee. Er staat een lekker windje wat de zon gevaarlijk maakt. Ik smeer mij de hele tijd in, maar toch is de achterkant van mijn benen rood. Goed vettig houden met aftersun en hopen dat het niet verbrand is, voornamelijk de bovenbenen niet 🤞🏻 In de avond doet iedereen het rustig aan. We gaan naar een plek waar muziek voor gespeeld en gezongen, maar datdat blijkt niet zo leuk te zijn. Dus we gaan met een muziekbox naar het strand, dit is lekker relaxed.
    Read more