Satellite
Show on map
  • Day 17

    Dag 17

    August 11, 2022 in the Netherlands ⋅ ☀️ 30 °C

    We zijn er bijna!

    Om 7.00 uur ben ik klaar wakker, net als Kim waar ik naast zit. Rond half 9 ontvangt iedereen een broodje met kaas en kalkoenfilet, daarnaast krijgen we ook nog een pak koekjes. Het is niet een super ontbijt, maar ook niet slecht. Ik heb niet zo veel honger, de hoeveelheid is goed.
    Iets na 10 uur landen we in Madrid, waar we 6 uur later weer vertrekken. Iedereen is moe, een paar slapen zelfs op de grond. Ik houdt mij bezig met een rondje lopen, praten en spelletjes spelen.
    15.20 mogen we het vliegtuig naar Amsterdam boarden. Dit is een kleiner vliegtuig dan waar we in de heenreis mee vlogen, maar prima te doen. 16.10 zitten we eindelijk in de lucht naar huis!!
    Ik ben moe na een nacht niet slapen, maar het lukt mij om wakker te blijven door muziek te luisteren en spelletjes te spelen.
    18.15 land ik op Schiphol, wat is het weer fijn om in Nederland te zijn. Na een half uurtje arriveerd de bagage, deze keer mist niemand iets. Daar nemen wij afscheid van elkaar en bedanken we iedereen voor een mooie tijd. Aangekomen bij mijn moeder krijg ik toch wat tranen van het afscheid nemen en de vermoeidheid. Nu heerlijk naar huis en kat, genieten van de prachtige vakantie die ik heb gehad.
    Read more