• Day 5

Siggiewi - Ghar Lapsi

September 19, 2015 in Malta ⋅ ☀️ 22 °C

A romai kori romok utan mar csak furdozesre vagytunk, igy Sanyi kinezte, hogy Ghar Lapsi kozel van es jo snorki hely, igy bar vilagito tankokkal de elindultunk bizva abban hogy ott lesz benzinkut. Persze nem volt, sebaj. Lementunk a parthoz, egy nagyon helyes kis obol volt, tiszta szikla az egesz. Bar kifekvos hely nem sok volt, es hala a szombatnak rengeteg rohangalo es hangoskodo kiskolyok volt a neveletlen fajtabol, de tenyleg jot lehetett snorkelezni. Szebb volt mint az elozo napi, gazdagabb volt a viz alatti vilag, sokkal tobb fele halat lehetett latni. Snorkeleztunk egy jot, mar ki is fagytunk a vizben, aztan pihi a parton. Amikor mar nagyjabol bearnyekolodott a strand, kitalaltuk higy estunk egy jot a fenti etteremben, de zarva volt, ott is szieszta ido volt fel7ig. Igy mivel eleg ehesek voltunk, nem vartuk meg a nyitast, utnak indultunk elsokent egy benzinkut fele, a legkozelebbi 8 km-re volt. Viszont eleg lassan lehetett csak haladni, mert annyira rossz volt az ut, a quad-nak pedig eleg kemeny a rugozasa. Meg egy bringas is leelozott bennunket, persze ne orszagutival volt o sem 😜. Amikor jo lett az ut persze visszaeloztuk. Vegre meglett a benzinkut, bekanyarodtunk, es Martikaeknak le is allt a quad-juk, eppen hogy kiszamoltuk. 😀Read more