• Day 4

Palermo varosnezes

July 3, 2016 in Italy ⋅ ☀️ 27 °C

A mai napot arra szantuk, hogy vegigjarjuk Palermot es megnezzuk azokat a pontokat, amiket Renata bejelolt. Biztos ami tuti Sanyi inditott endomondot is, hogy megnezzuk mennyi lesz a vege. Szep sorban vegigjartunk minden piacot, templomot, teret es katedralist, nagyon szep epuletek es sugarutak vannak. A katedralis hatalmas es gyonyoru is. Ott nyomulnak a vespa kabrio tuktukok vagy hogy nevezzem oket, egy vespa motor van atalakitva tuktuk-ka es nem fix hanem lehajthato teteje van, nagyon viccesen nez ki. Tartottunk egy pihenot a palazzo reale mellett ahol ittunk egy jo capuccino-t illletve en ettem egy pisztacias mousse-t, Sanyi pedig egy genovese-t, a ricottas sutikejet. A 35 fokban felfrissulve indultunk tovabb. Meg a tervhez kepest egy plusz kurflit tettunk, hogy megnezzuk a via Tukoryt is aki egy magyar szabadsagharcos volt es Palermo felszabaditasaban segedkezett a helyi eroknek, meg egy kaszarnyat is elneveztek rola, szoval nagy sztar Palermoban. Visszauton lesetaltunk a tengerpartig, ott ettunk egy jokora gyumolcskelyhet, majd tovabb a part menten a kis utcacskakban. Megtalaltuk az egyetlen utcat ahol voltak nyitva boltok es be is mentunk a Disneybe ahol Jennifernek/Laranak/Esmerladnak vettunk egy kis meglepit amit majd november vegen szallitunk neki. 😊 13 km-t setaltunk osszesen persze a legnagyobb melegben uh amikor hazaertunk jol esett a zuhany es egy rovid pihike is, hogy kinezzuk hol fogunk vacsizni. A keso delutani rovid kis sziesztankat egy bmw-s zavarta meg vagy kozvetetten egy robogos, akinek sikerult a hatalmas robogot ugy leparkolnia az utcan hogy kilogott azbitea es a bmw z4 nem fert el. A robogos nem nagyon zavartatta magat kb 4-5 perc utan kijott meg pakolaszott kicsit a robogo korul es utana arrebb tolta h a vadul dudalo bmw-s el tudjon menni.Read more