• Day 10

Uton haza

July 9, 2016 in Italy ⋅ ☀️ 33 °C

A repteri check in-nel mar jo nagy sor fogadott bennunket pedig meg be akartunk vasarolni a finomsagokbol hogy tudjunk haza is hozni, mert kitalaltuk, hogy ha bent vesszuk meg akkor nem szamit bele se a pakkok szamaba, se a feladando csomag sulyaba. Nagy nehezen megtalaltuk azt a boltot ahol lehezett pisztacia pestot kapni igy vegul sikerult azt is venni, meg egy kis olivaolajat, sutikeket es borokat. Szoval mindent ami akartunk. Vegul sikeresen feljutottunk az extra csomagokkal a gepre ahol mint kiderult egy ibusz csoporttal utaztunk akiknel az volt a legnagyobb probelma hogy ki ul ki mellett es hogy csaladokat szakitanak szet a kulonultetessel. Szerencsetlen stewardesseket ott turaztattak h varialjak at az ultetest. Ilyenkor sajnos ciki h ugyanonnan jottunk es esetleg ezekkel azonositanak mint magyarokat, de hat ez van. Biztos mas nepeknelbis vannak cikisebb emberek, csak az a baj ha magyarokkal vagy magyar csapattal talalkozunk kuldoldon ott mindig valami hasonlo tortenik. No, de ezen valtoztatni nem fogunk, ami a lenyeg h a nyaralas szuper jol sikerult meg ha nem is volt rettento hosszu, sok szep helyen jartunk, rengeteg finomat ettunk, kikapcsolodtunk es feltoltodtunk es ez a lenyeg. Remek kis nyaralas volt, szerintem majd meg visszamegyunk. 😊Read more