• Day 2

Salzwelten Halstatt

June 2, 2017 in Austria ⋅ ⛅ 22 °C

Már régóta terveztük sielesekkor, hogy egyszer eljovunk megnezni a halstatti sobanyat. Ez a terv most meg is valósult. A sóbánya tavasztól őszig van csak nyitva emiatt sieleskor esélytelen megnezni. Sanyi reggel megvette a jegyeket, a fel10kor induló vonatra, amugy negyed óránként megy el fel és párhuzamosan vele jön egy másik kocsi le. Gyönyörű a hely maga ahova felvisz, nagyon szép a kilatas a tóra és Halstattra. Van egy kiépített ki út, így fel lehet sétálni a banya központhoz, ahonnan vezetett túrák vannak a sobanyaba, ahol elmondják a bányászok életet, honnan van a só, hogyan dolgozzak fel ma és hogy éltek régen az emberek. Így a hegy gyomrában sétáltunk 400 meter melyen, és 400 méterre a szélétől. A bánya vizit elott kapott mindenki védi ruhát, nagyon csinosan neztunk ki benne. Az enyém zöld, Sanyie lila volt. A tura egyébként nagyon jó volt, a sok vetítés mellett volt benne két lecsúszás bánya szintek között és a vegen egy kis bánya vonattal hoztak ki bennünket, ddak sajna be kerültünk egy koreai csoportba, így rengetegen voltunk és kicsit hosszabb is lett a program mint terveztük. De azért viszunk sot haza innen 😊Read more