• Day 4

Barba Danilo

June 30, 2017 in Croatia ⋅ ⛅ 18 °C

5 óra körül érkeztünk meg Rovinjba, vagyis 3 km-re tőle. A szallasunk szuper, bár alig találtuk meg, mert minden letezi navigációs rendszer arra a címre más helyet mutatott. De a tulaj jó fej volt és kijött elénk az étteremhez. Az apartman eleg új és jól berendezett, legalabbis a mi izlesvigunknak abszolút ok. Utána lesetaltunk a strandra ami a srác szerint gyalog is elerheto mert csak 1 km, hat a távolság becslése kb ilyan rossz mint az enyém, mert 1,5-1,8 km között van a strand. De azért hősiesen lesetaltunk és meg fekudtunk egy picit a parton. Ez egy kemping strandja volt sajna a víz nem volt igazán szép, így nem hivogatott az esti órákban hogy menjünk be 😊 aztán hazabaktattunk és indultunk is a már lefoglalt etterembe a Barba Danilo-ba. TripAdvisoron néztük ki, egy kemping étterme és első helyre hozta a Rovinj és kornyeki helyek között. Hat uristen, a hely zseniális volt. ilyen jót nem is tudom mikor ettünk utoljára. Nem a legolcsóbb hely, de ha valaki erre jár, akkor must. Eloetelnek szent Jakab kagylót ettem, amiben volt sima olívaolajjal készült, volt egy szarvasgombas és egy kecske sajtos, tökéletes volt. Sanyi sóban érlelt szardiniat evett hagyma chutney-val, paprika por volt meg hozza és avokadokrem. Főételek én kagylót langusztas tésztát ettem, Sanyi pedig pikáns Adria style tintahalat, mindegyik szuper választás, majd feleztunk egy dark choclate mousse-t, ami karamellel es sos mandulával volt. Ehhez megittunk egy üveg helyi bort, ami chardonnay és malvesia cuvée. Azt hiszem ez a tökéletes vacsora. És a pincér is szuper jó fej volt, mert minden kajanal elmondta vagy azt, hogy keszul, vagy hogy honnan szerzik be az alapanyagot.Read more