• Day 3

Mirador del Rio

October 20, 2017 in Spain ⋅ ⛅ 24 °C

Miután megismertük Cesar Manrique indíttatásat és hozzáállását dolgokhoz de leginkább Lanzarote-hoz elindultunk hogy megnézzük leghíresebb munkáit. Elsőként Mirador del Rio-hoz mentünk ami egy szinten a tajba illesztett csodaszép kilátó ahonnan tökéletes ralatas nyílik La Graciosa szigetére. Bár kicsit széles volt de nagyon szép kilatasunk nyílt bárhonnan is néztük. A shopban pedig vettünk otthonra is egy kis szuvenyirt, mert voltak nagyon szép giga objektivvel készült képek Lanzaroterol, és ami fo, hogy turista mentesen. 😃 a parkoloban kifelé egy Mercedes cabrioval állt mellettünk egy feltehetően nemet pár a kisgyerekevel de vagy apukanak vagy a Mercedesnek nem feküdt igazán a hepe-húpas parkolobol való kiállás, így Sanyi gyorsan menekulore is fogta nehogy benazasuk közepén nekünk csusszanak. Távolodban tőlük láttuk meg h a Mercedes megfeneklik az egyik nagyobb huplin (amin mi persze a kis 500-assal simán átmentünk) és erre Sanyi megszólalt:
    Ki kell szállítani azt a balnat az első ülésről és simán tudnanak menni! - annyira elkezdtem nevetni rajta, nagyon ütött 😂😂😂