Satellite
Show on map
  • Day 6

    En maar draaien.

    December 12, 2018 in New Zealand ⋅ ☀️ 17 °C

    Kon mijn draai niet vinden vannacht.
    Pppfft.
    Het was helder, lang naar de sterren liggen kijken.
    Kom niet voorbij level 320 van Jewels.
    Gggrrr.
    Wat een leuk spel toch, vooral s nachts.
    En ik heb geloof ik nu spierpijn van de ritten van de afgelopen twee dagen.
    Heb een dikke en jeukende linker oorlel.
    Ze hebben “gezellig” muziek op het toilet.
    Voegt niets toe, eerlijk gezegd.
    Ben vanmorgen te zuunig om een dollar te betalen voor de warme douche.
    Dat doe ik vanavond.
    Het is bewolkt met een lekkere temperatuur.
    Dagje rust mag.
    Ga ik Blenheim maar eens onveilig maken zonder geld.
    De zon is er door gekomen.
    Ik blijf hier nog een nachtje en ga lekker mijn boek lezen, een paar boodschappen doen en verder niks.
    En smeer want ik ga verbranden als ik dat niet doe.
    Read more