Satellite
Show on map
  • Day 9

    Genieten.

    December 15, 2018 in New Zealand ⋅ ☀️ 18 °C

    Wat ik gedaan heb vandaag?
    Nou niet zo heel veel eigenlijk.
    Ja ik ben aan het genieten.
    Heb het schiereiland verkend, een stukje fietsen van een kilometer of zes.
    Aan het einde van het fietspad een kolonie zeeleeuwen.
    Ik heb the real Maori hotdog gegeten, bij een standje.
    Het staat op het meest gevaarlijke kruispunt van NZ!!
    Met door de eigenaar zelf gerookte worst en uien.
    Vanmiddag al vast eten gekookt want het is tijd etenstijd druk in de keuken.
    Een middagdutje gedaan.
    Ik zit nu naast mijn tent, in de schaduw.
    Het is half vijf en ik neem een glaasje wijn met chips en een salsa.
    Een spannend boek er bij en je hebt geen kind aan mij.
    Het is een komen en gaan van gasten.
    De meeste blijven maar èèn nacht.
    In het gras zitten gemene prikkertjes
    Je moet dus altijd je sandalen aan.
    Read more