Satellite
Show on map
  • Vragen.

    April 28, 2019 in the Netherlands ⋅ 🌙 9 °C

    Ik vraag me de laatste tijd vaak af waarom ik de wijsheid en inzichten die ik nu, op deze leeftijd heb, niet had toen ik 20 was.
    Het begon toen ik me af vroeg waarom ik al een hele periode geen behoefte meer had aan sex, terwijl ik er jaren lang wel pap van lustte.
    Ook van chocola trouwens.
    Met mijn zoektocht naar het minimalisme en het daaruit voortvloeien ontspullen bemerk ik dat het verlangen naar geld, veiligheid, bezit en dus ook sex aan het afnemen is.
    Ik heb geen behoefte meer aan overmatig eten, drinken, sex.
    Ineens zag ik het verband.
    Al het bovenstaande is lichamelijk, zijn fysieke stimuli en bevrediging.
    Maar je bent niet alleen je lichaam.
    Het verstand wil ook gevoed worden.
    Met nieuwe gedachten , nieuwe ideeën, persoonlijke groei, creëeren van nieuwe doelen.
    Ook spirituele groei, wat is het doel van het leven, je ultieme bestemming vinden, is een deel van het leven.
    Door het ontspullen neem ik afstand van bijna exclusieve betrokkenheid bij een aspect, in ruil voor ware liefde en waardering van alle aspecten van mijn leven..
    Read more