Penthouse (es het brännt)

April 27, 2019 in Mexico ⋅ ☁️ 28 °C

Sit bald ere Wuche simmer in Puerto Vallarta. Hemmer vill gmacht? Nö.
    Trotzdem paar chlini Impressions:
    De tagesverlauf isch meistens glich - Zmorge Pool Pool Pool Znacht Chille Schlafe. Dezwüsched sind de Lazaro und Ich (Alain) immer mal wieder go Billiard spille 12:2 für de Alain staht. Nachdem de Lazaro scho im Gokart gege mich verlore het vertreit er die wiiteri niederlag ned so guet.
    Am Abig het jede eis menu defe ussueche Wo den die person mit mir (den musi ebe ned abwesche) kocht het. Carbonara, Gratin, Burger, Cousus und hüt no Paella. So sparemer gad no chli Geld. Hend gester müsse Putzfrau cholah wels mer de Teil mitem Suber ned so begriffe hend. Gester und vorgester sind zersch Nevia uf Costa Rica und de Flavio wieder heii gange. Jetzt sind nurno mir Foif Anna, Lazaro, Moira, Juli und ich. Am abig hemmer no es auto für Cancun gmieted und die erschte 6 nächt buecht. De rescht machemer spontan. Am gliche Abig hets eh Pokerrundi under de Jungs geh. Plötzlich füllt en ohrebetäubende Larm de Ruum. De Füüralarm gaht los. Instinktiv simmer grad Handy und pass go hole und direkt us de Wohig is stegge huus. Dt Fraue sind zu dem Ziitpunkt am Billiard spille gsi im erdgschoss. Im oberste stock dtsie (25te) Isch zum erste mal doch nem so geil. Im 10 stock eppe hemmer es alts päärli, wo sho im pijama gsi isch, troffe, wo gseit het es chönt en falsche alarm sii. Trotzdem hemmer wele sicher gah. Und go nahfrege bi de securitys. Doch wehrend em wiitere abstiig hemmer uf eimal en verbrennte gruch ide nase gha. Je tüfer mer gange sind desto stärcher ischer worde. Ersh nachem 3 stock ischs den wieder weg gsi. Ganz une sind secutirys usem lift cho (gschiid im brandfall oder) wo gseit hend epper heggi esse verbrennt. Hahaha. Und Dt fraue hend wehrend dem ganze friendlich witer billiard gspillt. So
    Dt Anna isch safe und hüt gemmer de neuscht Avengers go luege wo alli ussert de Julian wo dihei bliibt, druf gwarted hend.