• Day 12

Preveli - soteska & plaza

June 1, 2021 in Greece ⋅ ☀️ 23 °C

Danes je bil najin plan sledec; 1. prehoditi zgornji del soteske, do Preveli samostana in nazaj do avta, ter se potem odpeljati so znamenite Preveli plaze. Opozorjeni sva bili, da je pot precej nova, ter da je vcasih treba improvizirati, ter enkrat preskociti reko.... pot ne samo, da je ‘nova’, seveda tudi ni oznacena in prakticno ne obstaja 😂 z Nino sva se pocutile, kot da odkrivava neka nova ozemlja, saj sva plezali po skalah, in se parkrat tudi splazili po tleh in preckali (ne samo prekocili) reko tako da sva se sezuli in sli do pasu v vodo 😂 soteska je sicer cudovita - voda je cista in gorsko mrzla, cveteci oleandri rastejo vzdolz struge in ni ljudi (seveda, jih ni ce ni sploh potke 😂😂). Po cca 1h sva se obrnile ker dejansko nisva mogli naprej. Z avtom sva se odpeljali najprej do enega drugega samostana (video) nato pa do klifa nad Preveli plazo, kjer se ta reka izliva v morje! Plaza je mivkasta in dostopna s spustom iz klifa, znamenita pa po tem da je ob recni strugi (kao naravni) nasad palm! Kot neka tropska oaza sredi mediterana. Zanimivo je ker se reka mesa z morjem in je morje zelo neslano ob obali. Sama plaza je pa magnet za vse mozne turiste, tako, da sva se po krajsem pocitku kar pobrale in nadaljevale pot do starega beneskega mesta Rhetymna, na severu Krete.Read more