Laatste dag Weert.

May 22, 2022 in Germany ⋅ ⛅ 18 °C

Na een ( alweer) lekker uitgebreid ontbijt een flinke wandeling gemaakt met Arino, die na mijn dierenarts bezoek en bijhorende pilletjes duidelijk terug op de beterhand is. Dan beslist onder impuls vh goede weer, om een fietstocht te maken gecombineerd met enkele boodschappen te doen. Naar van Cranebroek, werkkleeding kopen geweest.
    Lyntje wou graag bij de kamper blijven genieten vh goede weer.
    Weer terug en naar een poosje zijn we dan vertrokken om een beetje door het centrum van Weert te kuieren, gezellig pitoresk stadje. Door het goede weer en de markt was er veel volk en een plaatsje vinden op een terrasje was niet zo evident. Na een pilsje en een R. Wijntje wat doorgewandeld om uiteindelijk een mooi terras gevonden te hebben , om iets hartigs te eten. Mooie zaak vriendelijke uitbater, lekker eten , en wat bleek??? Zaterdag middag om 18h, klonk van binnen uit luide muziek en ambiance (nederlands en vlaamse schlagers, echt geweldige sfeer. Maar we hadden een afspraagmet de tante (Irma) van Lyntje, dus moesten we gaan, maar niet getreurd , integendeel, daar aangekomenbhebben we een gezellige babbel gehad met heel de famillie van Irma , met een lekker drankje en hapje. Net voor het donker naar huis (kamper) gefietst, want morgen wacht de weg terug naar huis (470km).