• Day 12

Maroko, Tangier

December 3, 2022 in Morocco ⋅ ⛅ 18 °C

Kell 10 pidime ostma tänaseks endale tuuripiletid Maroko linna nimega Tangier. Sõit sinna toimus praami taolise meresõiduvahendiga, sõit ise kestis umbes 45 minutit. Kui läksime pileteid ostma, siis tädi putkas andis meile piletid praamile ja hunnik pabereid mida täita, et võiksime Marokosse siseneda. Lõpus ütles sulaselges eesti keeles "Tere tulemast meie pardale " 😀
    Meie tuuril oli 16 inimest - enamus hispaanlased, aga ka kaks sakslast ning kolm poolakat. Praami peal astus meie juurde veel üks naisterahvas, hakkas jälle meiega eesti keeles rääkima - tuli välja et ta töötab selles firmas ja ta läheb ka kolmapäeval puhkusele - Eestisse.
    Marokos pandi meid bussi peale ja sõitsime läbi mõned vaatamisväärsused seal, siis toimus lõunasöök traditsioonilises Maroko restoranis ning pärast lõunasööki jalutati meid läbi linna ringi ning siis jäi aeg ka ise ringi vaadata. Meile Sanderiga tundub Maroko olevat liiga "intensiivne", aga põnev kogemus.