Robin van Sundert

Joined December 2017

Potrero

December 11, 2017 in Costa Rica ⋅ ☀️ 26 °C

Mijn laatste dagen wilde ik graag besteden aan het strand, gezien mijn andere plan ook in duigen viel. Dan maar relaxen, goh wat erg. Potrero blijkt eem heel rustig stadje. We lopen naar het strand, wat enigszins tegen viel, omdat het meer een modderpoel was dan een strand. We drinken hier een drankje en besluiten naar Flamingo te gaan. Voor we gaan checken we toch even of dit echt wel het strand was. Wat bleek, het echte strand was 5 minuten verderop. Een heerlijk leeg strand met een prachtige zee en uitzicht. Wij hebben ons plekje gevonden. Zeker een aanrader! De avond eten we in een restaurantje wat we op weg zijn tegen gekomen met een superlieve gast in de bediening. Die kreeg dus echt wel wat extra fooi. Hij heeft er die avond in z'n eentje hard voor moeten werken.Read more

Liberia

December 10, 2017 in Costa Rica ⋅ ⛅ 30 °C

Wederom een lange rit met het plan om naar Rincon de la Vieja te gaan. Onderweg trotseren we een omgevallen boom en een file door wegwerkzaamheden. Een stuk verder ontstaan er heftige windstoten, maar we komen er. Helaas blijkt daar dat het park vandaag én morgen gesloten is vanwege het slechte weer, dus Dat moeten we skippen. Het wordt dus een overnachting in Liberia waar we wat gaan winkelen en relaxen.Read more

volcano lodge santa maria

December 9, 2017 in Costa Rica ⋅ ⛅ 22 °C

Het was een heftige rit over de slechtste weg die ik tot nu toe heb gezien in Costa Rica met obstakels zoals water, grote stenen en een slang. Eenmaal hier aangekomen in the middle of nowhere een heerlijk rustige avond gehad.

Monteverde

December 7, 2017 in Costa Rica ⋅ ⛅ 32 °C

Tijdens met rit naar Monteverde had ik een prachtig uitzicht. In Monteverde ben ik gestart met een nachtwandeling waar we fantastische dieren hebben gezien zoals een tarantula, een slang en een mudmud. De volgende dag naar het santa elena natuurpark, maar het regende alleen maar. Vervolgens bij 100% avontura canoping, supermanzipline en de Tarzanswing gedaan. Vanaf Monteverde start mijn reis met Ingrid.Read more

Never miss updates of Robin van Sundert with our app: