• Day 19

Sihanoukville

November 18, 2017 in Cambodia ⋅ ⛅ 21 °C

We bleven in Sihanoukville eigenlijk voor 1 reden maar en dat is de was die gedaan moest worden.
    Op de eilanden hadden ze geen Laundry service dus hebben we alles op moeten sparen tot we weer op het vaste land waren. De was neemt 24 uur in beslag dus tot die tijd hebben we even gerelaxt en zijn we ook sportief bezig geweest door ’s ochtends te gaan hardlopen over het strand. Dit is iets wat we de laatste paar dagen vaker proberen te doen zodat we een beetje fit blijven.

Naast het heerlijke weer dat ze hier de afgelopen dagen hadden kennen ze ook hier regen en onweer. Het is dus echt niet altijd lekker weer. Beide dagen heeft het geregend dus we waren gelukkig net optijd van de eilanden af.
    We waren wel bang dat de was niet oprijd droog zou zijn, omdat ze die normaal buiten hangen om in de zon te drogen.

Gelukkig was de was helemaal droog en konden we alles in pakken om de volgende ochtend vroeg met de bus via Phnom Penh naar Sen Monorom (Mondulkiri) te gaan. (9 uur reizen)