• Day 19

Plaže okrog Ao Nanga

March 7, 2016 in Thailand ⋅ ⛅ 30 °C

Plaže... Ja plaže so fine, ni kej... :) Kamorkoli prideš se odpre nor pogled in ne moreš se odločit, kje je bilo lepše. Se pa začnejo malo ponavljati. To ne pomeni, da mi niso več všeč ampak da ko jih vidiš par, nimaš več potrebe, da bi hodil gledat še druge. Po moje, če bi lahko cel dan ležal na plaži, da bi mi čisto dogajalo, ker bi se počasi premikal iz ene na drugo in samo polezaval, sem kopal in karkoli se že počne na plaži. Ampak, ker ja z ne zdržim cel dan na plaži kaj šele več njih, me trenutno ne vleče več toliko po plažah... Je pa res, da se to lahko kmalu spet spremeni...

So pa na slikah plaže, do katerih se v 10 minutah pride iz Ao Nanga s taxi boatom (Railay beach, Phra nang beach...) potem se da pa med njimi premikat peške. Aja, sončni zahod je pa iz mestne plaže Ao Nanga. Kr luštno... :)

Ko sem gledal slike Tajske sem mislil da so te ogromne skale, ki štrlijo iz vode turistična atrakcija v samo nekaj zalivih, zdej pa vem da so povsod. Na celini, v vodi, v bistvu kamorkoli prideš...